Styling your everyday
Πολύ όμορφα .Να μας θυμίσουν αυτή τη βροχερή μέρα πως το Καλοκαίρι πλησιάζει.
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΜΟΥ ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ!ΩΡΑΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΣΗ!!!!!!!!!ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!!!
Πολύ όμορφα και σε ωραία χρώματα, ότι πρέπει για το καλοκαίρι!!
Καλώς σε βρήκα Χριστίνα! Πολύ όμορφα το μπιζουδάκια σου!!!Ευχομαι καλές δημιουργίες!:)))))
I Looove comments!!!!
Dress, Desigual (old, but this one is also super!!!) / Sandals, Sam Edelman / Bag, Paul's Boutique (old season, but this one ...
Πολύ όμορφα .Να μας θυμίσουν αυτή τη βροχερή μέρα πως το Καλοκαίρι πλησιάζει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧΡΙΣΤΙΝΑ ΜΟΥ ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΩΡΑΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΣΗ!!!!!!!!!
ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!!!
Πολύ όμορφα και σε ωραία χρώματα, ότι πρέπει για το καλοκαίρι!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλώς σε βρήκα Χριστίνα! Πολύ όμορφα το μπιζουδάκια σου!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχομαι καλές δημιουργίες!
:)))))