8 Ιανουαρίου 2014

A Long Handmade Flower Necklace!

Κι αν έχω παραμελήσει λίγο το blogging, μην νομίζετε πως το ίδιο συμβαίνει με το κόσμημα. Εξάλλου δουλεύω για κάποιες παραγγελίες αλλά και για το ηλεκτρονικό μαγαζάκι που σκοπεύω να στήσω μέσα στον Ιανουάριο (ορίστε το 'πα) και για το οποίο θα ενημερωθείτε σε επόμενη ανάρτηση. 
Μια από αυτές τις παραγγελίες είναι το ακόλουθο κολιέ (θυμάστε ένα παρόμοιο εδώ?), το οποίο όμως η κοπέλα το θέλει τελικά πιο μακρύ και χωρίς κόκκινο κρυσταλλάκι. Κι επειδή το λουλούδι δεν θέλω να το χαλάσω (έχει το touch μου πως να το κάνουμε), θα φτιάξω άλλο ένα. Αυτό παραμένει λοιπόν σε διαθεσιμότητα. Έχει μήκος 53 εκατοστά και είναι εξ' ολοκλήρου χειροποίητο. Το λουλούδι είναι κομμένο με τη σέγα και σφηρυλατημένο, αλλά και οι κρίκοι είναι κομμένοι, χτυπημένοι και συγκολλημένοι με τα χεράκια μου. Εξάλλου δεν είναι και τόσο τέλειοι όπως μπορείτε να διακρίνετε στις φωτογραφίες, όμως αυτό δεν σημαίνει χειροποίητο στην τελική?

I may have neglected blogging a bit, but it's not the same with jewelry. Besides working for some orders, I'm also working for an e- shop I'm planning to set up sometime in January (hopefully) and for which you will be informed in another post.
One of these orders is the following necklace (remember a similar one here?). But the girl wants it longer and without a red crystal. And because I don't want to spoil the flower (it has my touch you see), I'll make another one. It therefore remains available. It is 53 cm long and is entirely handmade. The flower is cut with the jigsaw and hammered, and also the loops, are cut, beaten and welded with my own hands. Moreover it is not as perfect as you can see in the photos, but that's what handmade is all about isn't it?







Περιμένω σχόλια! 
Καλή σας μέρα!

Waiting for your comments! 
Enjoy your day!




12 σχόλια:

  1. Αχ, τί όμορφο!
    Και το δέσιμο στο σύρμα θυμίζει και λίγο ονειροπαγίδα!
    Όλα καλά σου πάνε σε αυτό που θα μας πεις στο επόμενο ποστ!!!
    ;-)
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι ακριβώς στο επόμενο. Σε επόμενο. Πρέπει να γίνουν κάποιες προετοιμασίες βλέπεις.

      Διαγραφή
  2. Καλή και δημιουργική χρονιά Χριστίνα μου , έχω καιρό να περάσω και χαίρομαι που είδα αυτό το υπέροχο κόσμημα .
    Τέλειο , καλή επιτυχία στο μαγαζάκι σου
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Νικόλ μου! Εύχομαι υγεία και καλή δύναμη. Το ξέρω πως τη χρειάζεστε.

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφο το κολιέ!!!! Γεια στα χέρια σου!!!
    Εύχομαι να πάνε όλα καλά στα μελλοντικά σου σχέδια!!!!
    Καλό βράδυ!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι υπέροχο Χριστίνα! Με το καλό ότι σχεδιάζεις! Άντε να μας πεις :) Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι πολύ όμορφο και θα ήθελα να το δω και φορεμένο! Μπράβο κορίτσι μου, μόλις πιάσω full time job, θα με έχεις πελάτισσα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Λιλια! Σου πα πως εφτιαξα το χοιρινό με τα δαμάσκηνα! Εμένα μου μου άρεσε πολύ. Τα παιδιά όμως δεν μας έκαναν την τιμή. Ωστόσο θα το εχω υπόψη μου σαν συνταγή!

      Διαγραφή
    2. Ααα σε ευχαριστώ κορίτσι μου, (κεράσια- βύσσινα μάλλον εννοείς ε?)...ναι τα παιδιά είναι δύσκολα σε αυτού του είδους τα φαγητά.Θυμάμαι και από μένα δηλαδή..Φιλιά Πολλά

      Διαγραφή

I Looove comments!!!!

A Little Colorful-Black Dress!

Dress, Desigual (old, but this one is also super!!!) / Sandals, Sam Edelman  /  Bag, Paul's Boutique (old season, but this one ...