13 Ιανουαρίου 2014

A Pair of Round Brass Earrings!

Αγαπώ τα Σαββατοκύριακα! Γιατί βρίσκω σε αυτά χρόνο για δημιουργία. Το περασμένο Σάββατο πρωί πρωί πριν ξυπνήσει η υπόλοιπη οικογένεια κι αφού πήγα πρώτα στον μπακάλη για προμήθειες (μια οικογένεια πρέπει να τρώει κιόλας), κλείστηκα στο εργαστήριο (το οποίο παρεπιπτόντως έχω κάπως συμμορφώσει),  για ένα δίωρο περίπου κι έφτιαξα αυτά:

I love weekends! Mostly because I have the time to create. Last Saturday morning before the rest of the family got up and after going to the grocery  for supplies (a family should eat), I  locked myself in my workplace and made these:


                                photos by Christina P.

Τα συγκεκριμένα σκουλαρίκια είναι παραγγελία της Κατερίνας για την οποία σας έχω μιλήσει εδώ. Έχω χρησιμοποιήσει ορείχαλκο τον οποίο "ταλαιπώρησα" αρκετά μέχρι να βγεί το αποτέλεσμα που βλέπετε. Είναι η τεχνική του "τσαλακώματος", της "τσάκισης", πείτε το όπως θέλετε. Σ' αυτή την τεχνική κόβουμε, ισιώνουμε, ξύνουμε, τσαλακώνουμε, χτυπάμε με το σφυρί, ξανατσαλακώνουμε όσες φορές θέλουμε μέχρι να πετύχουμε το αποτέλεσμα που επιθυμούμε. Στο τέλος το πέρασα με υγρό οξείδωσης και το έξυσα με γυαλόχαρτο. Η όλη διαδικασία μου 'πιασε ένα δύωρο. Έμεινα λίγο πίσω στο φαγητό (και τι έγινε φάγαμε λίγο αργότερα) αλλά με ικανοποίησε τόσο το αποτέλεσμα που μαγείρεψα με περισσότερη αγάπη. Τώρα μένει να δώ αν θ' αρέσουν στην Κατερίνα!

These earrings were custom made for my dear friend Katerina, of whom I have spoken here . I used brass metal which I "battered" a lot to have the result you see. It is the technique of  "wrinkling", "bending", call it what you want . In this technique you cut, straighten, scrap, crease, hammer, crease again and again many times until you achieve the result you want. In the end I went with wet oxidation and scratched with sandpaper. The whole process was a couple of  hours. I was a little late in preparing lunch (so what, we ate a little later) but I was so pleased with the result that I cooked a loving meal. Now the only thing remaining is to see if Katerina likes them!




16 σχόλια:

  1. How beautiful! I'm sure your friend would be thrilled to have this handmade novelty . The earrings look so unique and what a wonderful gift!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι πάρα πολύ όμορφα! Μου αρέσει πολύ που έχει αυτή την αίσθηση του παλιού.Απίθανα βρε σι Χριστινάκι!Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως αυτό το αντικέ στυλ που πετυχαίνει με την οξύδωση, μ' αρέσει κι εμένα πολύ!

      Διαγραφή
  3. Πολύ μου αρεσουν τα τσαλακωμένα κομμάτια! Εϊναι εντυπωσιακά και είμαι σίγουρη ότι θα αρέσουν και στην Κατερίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σήμερα της τα 'δωσα και της άρεσαν πολύ! Είχε δει κάτι παρόμοια που φορούσα σε μεγαλύτερο μέγθος οπότε πάνω κάτω ήξερε τι να περιμένει. Αυτό που με απασχολούσε ήταν το μέγεθος.

      Διαγραφή
  4. Ζηλεύω Χριστίνα :) Πόσο υπέροχα δουλεύεις τα υλικά σου, απίθανα σκουλαρίκια! Γεια στα χέρια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφα τα σκουλαρίκια σου!!! Είμαι σίγουρη ότι η φίλη σου θα ενθουσιάστηκε. Μπράβο σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ενθουσιάστηκε πράγματι και από το σχέδιο αυτό εμπνεύστηκα να φτιάξω και κάποια άλλα κομμάτια τα οποία θα δείτε σε επόμενη ανάρτηση! Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
  6. Υπέροχο Χριστινάκι μου!!μοναδικά σκουλαρίκια!!!!!!!μπράβο κοριτσάκι μου!!πολλά πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αριστουργήματα κάνεις Χριστίνα μου!!!!! Είναι απίθανα!!!!!Μπράβο σου!!!!!
    Καλό απόγευμα!!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ δουλειά αλλά και πολύ ωραίο το αποτέλεσμα ;) !!!!!! Μπράβο!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χριστίνα μου, δεν μπορεί παρά να της αρέσουν! Είναι υπέροχα! Καλό απόγευμα, σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

I Looove comments!!!!

A Little Colorful-Black Dress!

Dress, Desigual (old, but this one is also super!!!) / Sandals, Sam Edelman  /  Bag, Paul's Boutique (old season, but this one ...