Styling your everyday
Περιμένω και τα υπόλοιπα με αγωνία :) Αυτό τα δαχτυλίδι είναι πανέμορφο και στο πράσινο! Καλό βράδυ Χριστίνα μου!
Μου αρέσουν πολύ τα κόκκινα σου :P Καλό βράδυ κοριτσάκι μου!
ΟΟΟΟΟκαθηλωτικα!!!!
Μου αρέσουν όλα τόσο πολύ!!!!! Μπράβο Χριστίνα μου!!!!!Καλή συνέχεια στις δημιουργίες σου!!! Φιλιά!
Ευχαριστώ πολύ κορίτσια! Οι ευχές σας και τα θετικά σας σχόλια έχουν πιάσει τόπο! Πολύ δουλειά το Σαββατοκύριακο!
I Looove comments!!!!
Dress, Desigual (old, but this one is also super!!!) / Sandals, Sam Edelman / Bag, Paul's Boutique (old season, but this one ...
Περιμένω και τα υπόλοιπα με αγωνία :) Αυτό τα δαχτυλίδι είναι πανέμορφο και στο πράσινο! Καλό βράδυ Χριστίνα μου!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜου αρέσουν πολύ τα κόκκινα σου :P Καλό βράδυ κοριτσάκι μου!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΟΟΟΟ
ΑπάντησηΔιαγραφήκαθηλωτικα!!!!
Μου αρέσουν όλα τόσο πολύ!!!!! Μπράβο Χριστίνα μου!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλή συνέχεια στις δημιουργίες σου!!! Φιλιά!
Ευχαριστώ πολύ κορίτσια! Οι ευχές σας και τα θετικά σας σχόλια έχουν πιάσει τόπο! Πολύ δουλειά το Σαββατοκύριακο!
ΑπάντησηΔιαγραφή