24 Απριλίου 2015

Η Κρυφή μου Κουνελίτσα: Μαρία του Mary......gr!

Μετά από μια πολύ κουραστική εβδομάδα, η οποία προβλέπω να συνεχίζεται και τις επόμενες ημέρες, ήρθε η ώρα να σας αποκαλύψω τη μυστική μου κουνελίτσα και τα (ναι τα) πανέμορφα δώρα που μου χάρισε. Το καθυστέρησα λίγο γιατί ήθελα να κάνω ένα ποστ υπερπαραγωγή σαν ευχαριστώ στη Μαρία. Ελπίζω να τα κατάφερα. 

Λοιπόν, όπως και τα Χριστούγεννα, αρκετές εβδομάδες πριν το Πάσχα έλαβα ένα email από την Ζήνα του EfZin Creations η οποία με προσκαλούσε να συμμετέχω στο παιχνίδι "αχ, κουνελάκι".
Όπως ίσως ήδη ξέρετε, σε αυτό το παιχνίδι στέλνεις ένα χειροποίητο δώρο σε κάποια μπλόγκερ η οποία σου ανακοινώνεται μέσω email ενώ παράλληλα περιμένεις κι εσύ να λάβεις δώρο από ένα ...... κρυφό κουνελάκι! Δεν το γνωρίζεις έως ότου λάβεις το δώρο! 

Εγώ το δικό μου δώρο το παρέλαβα πριν τη Μεγαλοβδομάδα. Ήταν μια πολύ ευχάριστη έκπληξη γιατί μόλις είχα μπει στο σπίτι από τη δουλειά. Χτυπάει το κινητό. Άγνωστο νούμερο. Ποιος να είναι μεσημεριάτικα σκέφτηκα (αν το 4μμ θεωρείτε μεσημέρι). Προς μεγάλη έκπληξη ήταν ο κούριερ που με ειδοποιούσε ότι έχει δέμα να μου παραδώσει. 

- Έρχομαι σε 5'. 
- Θα είμαι απ' έξω.

Μεγάλη χαρά. Ξέχασα και την πείνα και τον άντρα μου που περίμενε βοήθεια στην κουζίνα.

Ο κούριερ ήρθε στην ώρα του κι αφού μπήκα στο σπίτι διαβάζοντας τον αποστολέα και χαμογελώντας έβαλα το δέμα σε μια άκρη και πήγα στην κουζίνα. Ναι, δεν το άνοιξα αμέσως. Ήθελα να το απολαύσω (το άνοιγμα εννοώ) γιαυτό δεν έπρεπε να με απασχολεί τίποτα άλλο (η πείνα ας πούμε).

Μετά το φαγητό κι αφού μάζεψα το τραπέζι ήρθε η σειρά του δέματος. Το πήρα ευλαβικά στα χέρια, κάθισα στον καναπέ δίπλα στον άντρα μου ο οποίος κοιτούσε με απορία και άρχισα, επίσης ευλαβικά, να ανοίγω το πακέτο. Να σας αναφέρω εδώ ένα χαρακτηριστικό μου: τα δώρα τα ανοίγω πάντα με μεγάλη προσοχή. Είναι σαν μια τελετουργία για μένα. Ποτέ δεν σκίζω τα χαρτιά. Πάντα τα ανοίγω από την ταινία. Απολαμβάνω όλη τη διαδικασία!!!!

Δεν θυμάμαι τι έβγαλα πρώτο. Θυμάμαι μόνο την απορία: "μα κι άλλο?" 
Είχε μέσα ένα χειρόγραφο γράμμα το οποίο έχω φυλάξει στο συρτάρι του κομοδίνου μου. Χρόνια είχα να λάβω γράμμα (χειρόγραφο εννοώ) και το χάρηκα ιδιαίτερα. 
Είχε επίσης μια πασχαλινή κάρτα εκτυπωμένη από το blog της Μαρίας maryfashionbeauty.blogspot.gr και τη σελίδα Ιδέες για Διακόσμηση
Είχε όχι ένα όχι δύο αλλά τέσσερα μαξιλαράκια χειροποίητα ραμμένα από την ίδια. Μου έγραφε πως είναι για τις καρέκλες της βεράντας όμως εγώ τα στόλισα στην είσοδο του σπιτιού μου!!!! Ναι εκεί έχω ένα καναπεδάκι (πρώην κούνια των παιδιών την οποία σχεδίασα η ίδια με σκοπό να παραμείνει στο σπίτι και ίσως να ξαναγίνει κούνια για τα εγγόνια μου). Το κάλυμμα ίσως είναι λίγο άσχετο αλλά μέχρι να βρω κάτι άλλο το παίζω εκκεντρική!


Πανέμορφα μαξιλαράκια δεν συμφωνείτε???


Είχε κι αυτό το πανέμορφο καδράκι με πούπουλα. Επίσης φτιαγμένο από την ίδια. Πάνω που ήθελα να βάλω χρώμα στο κομοδίνο μου ήρθε το δώρο της Μαρίας!!!! Απίστευτο???? 

Κάνει παρέα με ένα δεινοσαυράκι που μου χάρισε ο μικρός μου γιός τα Χριστούγεννα. "Ταιριάζει καλύτερα στο δικό σου δωμάτιο μαμά!"



Το γράμμα και η κάρτα της Μαρίας! Πόσα ευχαριστώ να πω δεν ξέρω!!!!
    photos by Christina P.

Αυτά ήταν τα δώρα μου από την κρυφή μου κουνελίτσα. Για άλλη μια φορά ευχαριστώ θερμά τη Μαρία αλλά και τη Ζήνα για τη διοργάνωση. Επισκεφτείτε το πολύ όμορφο blog της Μαρίας στο maryfashionbeauty.blogspot.gr. Εκτός από ιδέες για διακόσμηση, μόδα και ομορφιά θα δείτε και πολύ όμορφες φωτογραφίες από το Ηράκλειο!!! Ναι είναι συμπατριώτισσα!!!!! 

Να περνάτε καλά!!!!
Φιλάκια!!!!



ΥΓ. Μην ξεχνάτε το giveaway που τρέχει!!! Δείτε τις λεπτομέρειες εδώ. Γρήγορα γιατί Κυριακή βράδυ κλείνει!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

I Looove comments!!!!

A Little Colorful-Black Dress!

Dress, Desigual (old, but this one is also super!!!) / Sandals, Sam Edelman  /  Bag, Paul's Boutique (old season, but this one ...