30 Νοεμβρίου 2011

More blinky rings!

Το ξέρω οτι δεν ήμουν και πολύ ομιλητική στις τελευταίες μου αναρτήσεις. Συγχωρέστε με όμως καθώς έχω τρελλή δουλειά όλη μέρα στο γραφείο αλλά και στο σπίτι ώστε ακόμα και τις μέρες (νύχτες δηλαδή) που έχω αποφασίσει να ενημερώνω το blog έχω τέτοια κούραση που δεν κατεβάζει τίποτα το κεφάλι μου. Επειδή όμως μια εικόνα ίσον χίλιες λέξεις αφήνω τις φωτογραφίες να μιλάνε απο μόνες τους.
Δυστυχώς κι απόψε θα είμαι σύντομη αλλά θα σας ανταμείψω με όμορφες δημιουργίες: Δαχτυλίδια τι άλλο. Να έχετε ένα ευχάριστο βράδυ!

I know that I haven't been very talkative in my last posts. Forgive me but it has been crazy at work the last few days not to mention at home, that I feel like I can't write anything. They say a picture is worth a thousand words so I just leave the photos speak for themselves.
Unfortunately tonight I will also be brief but will reward you with beautiful creations: Rings what else. Have a pleasant evening!









1 σχόλιο:

I Looove comments!!!!

A Little Colorful-Black Dress!

Dress, Desigual (old, but this one is also super!!!) / Sandals, Sam Edelman  /  Bag, Paul's Boutique (old season, but this one ...