21 Δεκεμβρίου 2011

Μια Βραδιά γεμάτη Λαμπερά Κοσμήματα και Χαρούμενους Αη Βασίληδες!

Η Τρίτη ήταν μια ξεχωριστή βραδιά για μένα. Το ΠολυΤεχνείο της Χ"Μιχάλη Νταλιάνη 40, ένας χώρος όπου γίνονται καλλιτεχνικά εργαστήρια και εκθέσεις καθόλη τη διάρκεια του έτους αλλά και που μπορείς να απολαύσεις τον καφέ, το ποτό ή τη μαλοτίρα σου με καλή παρεϊτσα με υποδέχτηκε να εκθέσω τις λαμπερές δημιουργίες μου.
 

Η Νταλιάνη είναι ένας πεζόδρομος που σφίζει απο ζωή χειμώνα καλοκαίρι. Κομμάτι της Παλιάς Πόλης των Χανίων παρουσιάζει ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια με τα μπαράκια του, τα μεζεδοπωλεία του, τα οινοπειία του, τα μικρά εμπορικά του καταστήματα, τα βενετσιάνικα κτίρια κατάλοιπα της ενετοκρατίας και τον μιναρέ που δεσπόζει για να μας θυμίζει το πέρασμα των Τούρκων απο την Κρήτη. Απο φέτος όμως θα μας θυμίζει και κάτι άλλο η Νταλιάνη. Το πέρασμα 300 και πλέον Άη Βασίλιδων που συμμετείχαν στο πρώτο Santa Run που έγινε στην Ελλάδα. Οι φωτογραφίες μου μπορεί να μην είναι ιδανικές αλλά νομίζω οτι αποτυπώνουν τη χαρά και τον ενθουσιασμό όσων συμμετείχαν.   
   

Επάνω: Δύο πανέμορφοι άνθρωποι: Ο Santa Vaggelis και η Πόπη!

Και αφού πέρασαν οι Αη Βασίληδες, μοίρασαν τις καραμέλες τους, ήπιαν τις πορτοκαλάδες τους και σκόρπισαν τη χαρά τους, η διασκέδαση συνεχίστηκε και μέσα.


Επάνω: Εγώ και τα μοντέλα μου: Κατερίνα και Δήμητρα! 

Λόγω του ρομαντικού φωτισμού και της ήρεμης ατμόσφαιρας αποφάσισα να τραβήξω βιντεάκια για να δείτε πως στήθηκαν τα κοσμήματα (συγχωρέστε με για τον ερασιτεχνισμό μου αλλά θα βελτιωθώ σας το υπόσχομαι). Πάνω σε κλαδιά συκιάς και βερικοκιάς που έκοψα απο τον κήπο η φίλη μου και Διακοσμήτρια Εσωτερικών Χώρων Ελίζα Κιοσέ έστησε τις δημιουργίες μου αφού πρώτα τα πέρασε με σπρέι χιονιού και βαμβάκι.

Αυτά για τώρα. Επειδή έχω ανάγκη απο ξεκούραση και για να μην καεί ο σκληρός μου θα τα ξαναπούμε σε δύο περίπου εβδομάδες. Έως τότε εύχομαι σε όλους
Χαρούμενα Χριστούγεννα κοντά στους αγαπημένους σας και  
Ευτυχισμένο και Δημιουργικό το Νέο Έτος! 

4 σχόλια:

  1. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ!!!!!ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πέρασα να σου αφήσω τις καλύτερες ευχές μου για υγεία, χαρά, αγάπη και δύναμη!!
    Καλά Χριστούγεννα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χρονια πολλα με υγεια,πολυ αγαπη και αμετρητη αισιοδοξια!!!misirlou kai maria

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Wishing you a merry Christmas and a happy new year to you, Christina!

    Jessie
    www.mixandchic.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή

I Looove comments!!!!

A Little Colorful-Black Dress!

Dress, Desigual (old, but this one is also super!!!) / Sandals, Sam Edelman  /  Bag, Paul's Boutique (old season, but this one ...