30 Ιανουαρίου 2012

New Wire Creations!


 Το προηγούμενο Σάββατο βράδυ έτυχε να κάθομαι χαλαρά στην τηλεόραση. Τα χέρια μου όμως με έτρωγαν να φτιάξω κάτι. Ένα δαχτυλίδι συγκεκριμένα. Πήρα λοιπόν τον ολοκαίνουριο ταμπουλέ μου, πήρα το χάλκινο σύρμα μου, τα πενσάκια μου και το κοπίδι και ξεκίνησα. Το αποτέλεσμα ήταν το δαχτυλίδι που φαίνεται στην παρακάτω φωτογραφία. Κάτι απλό και πολύ όμορφο νομίζω. Την ίδια γνώμη είχαν και άλλοι. Έτσι το δαχτυλίδι δεν μου ανήκει πλέον ενώ η φίλη που το αγόρασε παρήγγειλε και ασορτί σκουλαρίκια. Εμπνεύστικα λοιπόν τα παραπάνω "Κρυστάλλινα Δάκρυα". Ελπίζω να της αρέσουν!

Last Saturday evening as I was sitting infront of the TV I had an ispiration. So I began fixing a wire ring. Something simple but beautiful as you can see underneeth. It turned out that others had the same opinion. So the ring is no longer mine. And the friend who bought it wanted me to fix her a pair of matching earrings. So I made the above "Crystal Tears" which I'm giving her tomorrow. Hope she likes them! 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

I Looove comments!!!!

A Little Colorful-Black Dress!

Dress, Desigual (old, but this one is also super!!!) / Sandals, Sam Edelman  /  Bag, Paul's Boutique (old season, but this one ...