12 Σεπτεμβρίου 2012

Πρωινές σκέψεις και .....ένας σεισμός! - Morning thoughts and..... an earthquake!

Η μέρα ξεκίνησε λίγο απότομα σήμερα. Σεισμός 5,7 ρίχτερ, απ' ότι διάβασα στο enikos.gr, ανοιχτά της Γαύδου. Η ώρα ήταν 6:30'. Που ύπνος μετά. Έκανα πως κοιμήθηκα μια ώρα περίπου ακόμα αλλά και με την έγνοια του σχολείου... 7:2Ο' ήμουν στο πόδι. 
Ωστόσο μου αρέσουν αυτές οι πρώτες μέρες της επιστροφής στο σχολείο. Όπως κάθε χρόνο τέτοιο καιρό έχω ζητήσει άδεια οπότε περπατάω με τα παιδιά μέχρι το σχολείο ενώ το μεσημέρι τρώμε όλοι μαζί σαν οικογένεια, όπως τα Σαββατοκύριακα. Καμιά φορά αναρρωτιέμαι αν θα ήταν καλύτερα να μην δουλεύω αλλά ξέρω ότι κάτι τέτοιο δεν θα με ικανοποιούσε για καιρό. Εξάλλου όταν φύγουν πια τα παιδιά κάτι πρέπει να μείνει και για μας. Δεν θα πρέπει να εξαρτιόμαστε πάντα απο αυτα ούτε ο κόσμος μας να περιστρέφεται γύρω απο αυτά. Τουλάχιστον όχι όλες τις ώρες. Δεν ξέρω αν με καταλαβαίνετε μαμάδεις εκεί έξω. Τα παιδιά κάποτε θα φύγουν απο κοντά μας για να κυνηγήσουν τα όνειρά τους. Και προς αυτή την κατεύθυνση πρέπει να τα καθοδηγούμε.  Κι αυτό θα ήταν για μένα επιτυχία. Να παραδώσω στην κοινωνία ευτυχισμένους, ολοκληρωμένους, χωρίς ενοχές ανθρώπους που κοιτάνε μόνο μπροστά και που νοιώθουν αγάπη κάθε μέρα της ζωής τους.
Θα μπορούσα να γράψω κι άλλα πολλά. Αλλά βλέπω πως οι σκέψεις μου με οδηγούν απο το ένα θέμα στο άλλο. Θα ήθελα πάντως να ακούσω και τη δική σας άποψη. Προτιμάτε να είστε μαμά στο σπίτι ή εργαζόμενη μητέρα? Πως ονειρεύεστε να δείτε τα παιδιά σας? Θα είστε το στήριγμά τους στο κυνήγι των ονείρων τους?

The day started a little short today. Earthquake 5.7 Richter, as I read on enikos.gr, close to Gavdos island. It was 6:30' am. No sleep after that. There was the concern of school ... At 7:20' I was on foot.But I like the first days back to school. As every year this time I am off work. So every morning I walk the kids to school and at noon we have lunch together as a family, just like weekends. Sometimes I wonder if it would be better not to work but I know this will not satisfy me for long. Besides, when children leave home something must be left to us. We should not always depend on them nor should our world revolve around them. At least not all the time. I do not know if you understand what I mean, you moms out there. Our children will eventually leave us to pursue their dreams. And in this direction we must guide them. That would be my success. Deliver happy, accomplished humans without guilt nor looking back on past mistakes. Only feeling love every day of their lives.I could go on writing. But I see how my thoughts lead me from one topic to another. However, I would like to hear your opinion. Do you prefer to be a stay at home mom or a working mom? What are your dreams for your children? Will you support them in the hunt of their dreams?
 
Μπορεί να μην έγραψα σήμερα για κοσμήματα αλλά οι σχετικές φωτογραφίες δεν λείπουν. Δεν είναι πολύ όμορφες οι χάντρες απο φίμο που βρήκα? Όμορφα και παιχνιδιάρικα χρώματα. Ακριβώς ότι μ' αρέσει!

 Although I haven't wrote about jewelry today I have some photos for you. Love these fimo beads I found. Beautiful and playful colors. Just what I like!
 

5 σχόλια:

  1. Γεια σου Χριστίνα! Συμφωνώ με τις σκέψεις σου..Αν και δεν είμαι ακόμα μητέρα, έχω την άποψη ότι είναι καλύτερα να είσαι εργαζόμενη μητέρα.Έχω επίγνωση των δυσκολιών αλλά θεωρώ ότι όταν παίρνεις την απόφαση να κάνεις παιδί πρέπει να ισορροπήσεις όσο το δυνατόν καλύτερα τη ζωή σου.
    Καλό μεσημέρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή αρχή στο σχολείο και καλή σχολική χρονιά!! Δεν ξέρω για το εργαζόμενη μητέρα ή όχι, δεν το έχω σκεφτεί αλλά δεν νομίζω να εγκατέλειπα τη δουλειά μου, αν είχα!! Για το υπόλοιπο με τα όνειρα συμφωνώ. Πιστεύω πως το παιδί πρέπει να ανοίξει τα φτερά του, αλλά πρέπει επίσης και να ξέρει, πως αν αυτά τσακιστούν, θα μπορέσει να βασιστεί στους γονείς του για να του τα φτιάξουν!
    Τα κοσμήματά σου, όπως πάντα υπέροχα!!
    Να έχεις ένα όμορφο βράδυ, φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πανέμορφα τα κοσμήματά σου Χριστινάκι!!!Πολύ σωστά σκέφτεσαι για τα γεράματα και για τα παιδιά!!!Θα τα βοηθήσουμε να ανοίξουν τα φτερά τους για να κάνουν τη δική τους ζωή, όσο κι αν τα θέλουμε κοντά μας!!!φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα βαφτιστήρα μου.....(το είχαμε ξεχάσει τελευταία αυτό).Να ευχηθώ καλή σχολική χρονιά για τα παιδάκια σου.Συμφωνώ με όσα λες.Το οτι μια μάνα δουλεύει δεν σημαίνει πως δεν προσφέρει στα παιδιά της αυτά που χρειάζονται και θέλουν.
    Εγώ πάντως είμαι η μάνα που στηρίζει και σέβεται τις αποφάσεις των παιδιών της.Κι ας κάνουν και λάθος.Εμείς όλα σωστά τα κάναμε στη ζωή μας;Βέβαια,ότι και να χρειαστούν,θα είμαι δίπλα τους.
    Εδώ και δύο μέρες είμαι Κω,στην κόρη μου.Ήθελε να έρθω και το έκανα.Φιλάκια πολλά.



















    ΑπάντησηΔιαγραφή

I Looove comments!!!!

A Little Colorful-Black Dress!

Dress, Desigual (old, but this one is also super!!!) / Sandals, Sam Edelman  /  Bag, Paul's Boutique (old season, but this one ...