28 Μαρτίου 2013

Ψηφιακές Γειτονιές: 1ο διαδραστικό συνέδριο για γονείς bloggers!

Ένας απο τους στόχους που είχα βάλει για το 2013 ήταν να παρευρεθώ σε μια συνάντηση blogger. Για να γνωρίσω και άλλους ανθρώπους με το ίδιο πάθος για το blogging και για να μάθω όλα αυτά που χρειάζεται να ξέρει ένας blogger ώστε να ... διαβάζεται και να αποκτάει συνεχώς πιστούς ακόλουθους (το know how δηλαδή). Επειδή αυτό τον καιρό απέχω για προσωπικούς λόγους απο το διαδίκτυο δεν έτυχε να δω την ανάρτηση της Aspa Οnline σχετικά με ένα διαδραστικό συνέδριο. Ευτυχώς όμως υπάρχουν οι φίλοι. Οι φίλοι μου οι κολλητοί που ξέρουν τα πάθη μου και ξέρουν πως ένα απο αυτά είναι το blogoσπιτάκι μου. Χθές το πρωί λοιπόν έλαβα ένα τηλεφώνημα απο την κολλητή μου την Ελένη. Η Ελένη ήταν αυτή που μου μίλησε πρώτη φορά για την Άσπα όταν ένα μεσημέρι μέσα σε ένα βαγόνι του μετρό της είχα φάει τα αφτιά για το blogging και πως θα ήθελα να εξελιχθώ ....σε problogger ίσως? Η Ελένη ήταν αυτή που μου μίλησε και για το συνέδριο (ευχαριστώ φιλενάδα). Το συνέδριο λοιπόν μου ήρθε ουρανοκατέβατο. Γιαυτό και δεν θα χάσω την ευκαιρία. Ήδη δήλωσα συμμετοχή και στις 20 Απριλίου θα βρίσκομαι στον πολυχώρο The Hub Events για το πρώτο διαδραστικό συνέδριο ελλήνων μαμάδων και μπαμπάδων bloggers. Θα συνιστούσα σε όσους πραγματικά το επιθυμείτε να αδράξτε την ευκαιρία. Όλες τις σχετικές λεπτομέρειες θα τις βρείτε στις Ψηφιακές Γειτονιές. Φιλάκια!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

I Looove comments!!!!

A Little Colorful-Black Dress!

Dress, Desigual (old, but this one is also super!!!) / Sandals, Sam Edelman  /  Bag, Paul's Boutique (old season, but this one ...