25 Ιουνίου 2013

Ένα βραβείο από την Aby!

Γειά σας και πάλι! Μπορεί να μην κέρδισα στο διαγωνισμό του shopbevel πήρα όμως βραβείο απο την Aby του Aby Craft. Ευχαριστώ λοιπόν την Aby (ένας απο τους όρους) και ξεκινώ για άλλη μια φορά το παιχνίδι των ερωτήσεων-απαντήσεων:


Αγαπημένο περιοδικό: Αν και τα τελευταία χρόνια δεν διαβάζω περιοδικά μιας και τα εχω αντικαταστήσει με τα blogs θα ανατρέξω στο παρελθόν και θα αναφέρω σαν αγαπημένο περιοδικό το DIVA!

Αγαπημένος τραγουδιστής - μουσική: Η μουσική μου αρέσει γενικώς. Μπορώ να ακούσω τα πάντα. Απο κλασική μέχρη σύγχρονη ελληνική και ξένη. Γεγονός είναι οτι δεν μπορώ να οδηγώ χωρίς να ακούω κάτι στο ραδιόφωνο. Ωστόσο να αναφέρω τους Muse και το Uprising απο την ξένη σκηνή και τις Melisses με το Κρυφά απο την Ελληνική.

Αγαπημένη youtube guru: Δεν ήξερα πως υπάρχουν. Sorry!

Αγαπημένο είδος μακιγιάζ: Η αλήθεια είναι οτι δεν βάφομαι ιδιαίτερα. Το μόνο που χρησιμοποιώ οπωσδήποτε είναι κραγιόν. Δεν πάω πουθενά χωρίς αυτό. Ωστόσο η προτίμησή μου σε επαγγελματικό μακιγιάζ είναι τα smokey eyes!

Αγαπημένο μέρος διαμονής: Κι εδώ που είμαι καλά είναι. Αλλά δεν θα είχα πρόβλημα προσαρμογής σε οποιοδήποτε μέρος του κόσμου εφόσων θα είχα μαζί μου την οικογένειά μου.

Αγαπημένη ταινία: Δύσκολη απάντηση. Έχω δει και βλέπω αμέτρητες ταινίες. Θα αναφέρω μια αγαπημένη που μου ήρθε τώρα στο μυαλό. Babel! 

Πόσα ζευγάρια παπούτσια έχεις: Αλήθεια πρέπει ν' απαντήσω σ' αυτό?

Αγαπημένο χρώμα: Λευκό!

Και τώρα το πιό δύσκολο: Βράβευσε 7 blogs με Links και ειδοποίησε για την παραλαβή:

3 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια για το όμορφο βραβειάκι σου! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητήρια για το βραβείο σου !!!!
    Και σε ευχαριστώ πολύ που μου το δίνεις :) Καλώς σε βρήκα λοιπόν με αφορμή την βράβευση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

I Looove comments!!!!

A Little Colorful-Black Dress!

Dress, Desigual (old, but this one is also super!!!) / Sandals, Sam Edelman  /  Bag, Paul's Boutique (old season, but this one ...