28 Οκτωβρίου 2013

Painting Vitro!

'Εχω να πω πως είχα ένα πολύ δημιουργικό Σαββατοκύριακο. Κι επιτέλους έφτιαξα και το header του blog χάρη στο all4blogs.gr. Πως σας φαίνεται? Σας αρέσει?
Επι του θέματος τώρα. Θυμάστε αυτό το δαχτυλίδι που σας είχα δείξει εδώ?
   Remember this ring i showed you here?

Και αυτό το βραχιόλι? Σας είχα πει τότε πως θα το βάψω κόκκινο. Ε, λοιπόν το 'πα και το 'κανα!
And this bracelet? I told you back then that i will paint it red. Well, I did!




    Photos by Christina P.
 
Στο προηγούμενο μάθημα, όπως είδατε, μάθαμε να ζωγραφίζουμε vitro. Εγώ με την ζωγραφική δεν μπορώ να πω πως τα πήγα καλά, όμως με τη μονοχρωμία τα πήγα υπέροχα (νομίζω!)

As you saw on our previous lesson we learned how to paint with vitro. Hope you like it!


12 σχόλια:

  1. Υπεροχα και τα δυο!! Μπραβο!!

    http://dreamstylesplash.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάρα πολύ όμορφα!Το δαχτυλίδι με κέρδισε λίγο περισσότερο!Vitro ε?Πρώτη φορά το ακούω,θα πάω να το ψάξω!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλημερα!!!! υπεροχα ειναι!
    καλη εβδομαδα φιλη! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλά είναι πολύ όμορφα και τα δύο!!!!!Πολύ ωραία δουλειά !!!!Το δακτυλίδι βέβαια με ξετρέλανε!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χριστίνα είναι υπέροχα. Άνετα έκανα ένα personal style post με αυτές τις ομορφιές.
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόλις είδα το σχόλιο! Καταρχήν ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Τα σχόλια όλων σας με κρατάνε σε εγγρήγορση και με το blog αλλά και με τα κοσμήματα.
      Τώρα για το personal style post γράψε μου πως γίνεται κι εγώ είμαι εδώ. Το mail μου είναι: fauxbilicious@yahoo.com
      Ευχαριστώ και πάλι
      Χριστίνα

      Διαγραφή
  6. Απίθανα κοσμήματα!!Μπράβο ταλαντούχα μου!! φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

I Looove comments!!!!

A Little Colorful-Black Dress!

Dress, Desigual (old, but this one is also super!!!) / Sandals, Sam Edelman  /  Bag, Paul's Boutique (old season, but this one ...