29 Νοεμβρίου 2013

Jewelry Workshop: Day 11!

Μ' αρέσουν τα ορυκτά πετρώματα. Κι όπως σας έχω ξαναπεί έχω ιδιαίτερη προτίμηση στους αχάτες. Στο 11ο "μάθημα" λοιπόν μάθαμε πως να "ντύνουμε" τέτοια πετρώματα με χαλκοταινία και στην συνέχεια να τα περνάμε με καλάι. Αυτό με βοήθησε πολύ να εξασκηθώ στο κολλητήρι. Η δασκάλα μας επέμενε να δώσουμε ζωή στο πέτρωμα, κι έτσι η κάθε μια μας άφησε τη φαντασία της ελεύθερη. Δείτε και μόνοι σας στις φωτογραφίες!

I like mineral rocks. And as I have said before, I have a special preference for agates. In the 11th "lesson"  we learned how to "dress" such rocks with copper tapes and then pass the solder. This helped me a lot to practice in soldering. Our teacher insisted for us to give life to the rock, so we left our imagination free. See for yourself !

Η Σοφία εκείνο το βράδυ φόραγε ένα μενταγιόν αυτοκίνητο. Καταπληκτικό δεν είναι?
That night, Sophia was wearing a locket car. Amazing isn't it?

Αφού προμηθευτήκαμε τις πέτρες μας (οι περισσότερες σε φούξια).....
After getting our stones (most of them in pink).....

τις "ντύσαμε" με χαλκοταινία.
we "dressed" them with copper tape.

Και στη συνέχεια με καλάι.
And then we soldered.


Άλλη έφτιαξε πεταλούδα (νομίζω αυτό είναι δημιουργία της Ρένας).
Rena made a butterfly. 

Η Άννα έφτιαξε ένα ανθρωπάκι (πολύ πρωτότυπο!)
Anna, a human (very original!)

Η Αθηνά ένα ψάρι! (τέλειο?)
And Athena, a fish! (fantastic, no?)

Κι εγώ ένα ποντικάκι (δεν το έχω τελειοποιήσει ακόμα. Θέλει μουστάκια και μάτι)
And i made a mouse (not finished yet. Needs an eye and whiskers)
    photos by Christina P.

Εύχομαι ένα καλό και ξεκούραστο Σαββατοκύριακο. Θα τα πούμε τον άλλο μήνα!

Hope you have a nice and relaxing weekend. See you next month!

19 σχόλια:

  1. καλημερα δημιουργικη μου φιλη!
    καλο σκ να εχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφα σχέδια!

    Πολλά φιλιά!
    Αντζελίνα - http://www.just-angelina.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχα όλα!!!Κ εμένα μου αρέσουν τα κοσμήματα με πετρώματα!Έχω μπόλικα!Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχα!!
    Βαρβάρα από http://confessions-of-an-everydaygirl.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έχω πάθει πλάκα χαχαχα! Τι ομορφιές είναι αυτές? Τι υπέροχο χρώμα, τι σχέδια φοβερά? Το ψαράκι και το κοριτσάκι έχουν γούστο αλλά και το ποντικάκι μόλις τελειώσει θα είναι τέλειο!!Μπράβο βρε Χριστίνα μου και μπράβο και στα κορίτσια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λατρεύω τους αχάτες! Οι δημιουργίες πολύ ξεχωριστές η κάθε μία με τον τρόπο της.
    Καλώς σε βρήκα :)
    Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

I Looove comments!!!!

A Little Colorful-Black Dress!

Dress, Desigual (old, but this one is also super!!!) / Sandals, Sam Edelman  /  Bag, Paul's Boutique (old season, but this one ...