20 Φεβρουαρίου 2014

Series: Your Favorite Jewelry! - Τα Αγαπημένα Κοσμήματα της Λίλια από το Spoonstories!

Συνεχίζοντας με τα δικά σας αγαπημένα κοσμήματα, σήμερα θα σας δίξω τι μου έστειλε η Λίλια από το Spoonstories. Εκτός από τις πεντανόστιμες μαγειρικές της καταλαβαίνω ότι έχει και ιδιαίτερο γούστο στα κοσμήματα. Απλά δείτε τα!

 

 Ουάου!

Αγαπημένο σετ, δώρο της μαμάς της!
 

Χειροποίητος ιδιαίτερος σταυρός από ασήμι και μπρούντζο!

Δέρμα και μέταλλο!

Να και τα ρομαντικά! 

Ωραία κομμάτια. Μάλλον της αρέσουν όλων των ειδών τα bijoux και τα φοράει αναλόγως τη διάθεσή της.
Αν και σεις θέλετε να στείλετε φωτογραφίες με τα αγαπημένα σας κοσμήματα (σχετική ανάρτηση εδώ), περιμένω μάιλ στο fauxbilicious@yahoo.com!
Φιλάκια!!!!!



15 σχόλια:

  1. Λίλια μου,όλα σου πανέμορφα και τι ωραία δάχτυλα!!!! Αυτά τα χέρια λοιπόν μαγειρεύουν τις απίθανες νοστιμιές :)) Λάτρης των δαχτυλιδιών, αλλά το περιδέραιο με το λουλούδι μου άρεσε πολύ!!!! Μπράβο και πάλι Χριστινάκι για την φοβερή ιδέα σου! Φιλάκια, γλυκά κορίτσια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όλα πανέμορφα Λιλια μου, αλλά κι εγώ ξεχώρισα το περιδέραιο με την μαργαρίτα!!!
    Χριστινάκι μου περιμένω την Ειρήνη, για να κάνει χρέη φωτογράφου και θα σου στειλω και τα δικά μου!!! Για την ώρα σου στέλνω πολλά φιλιά! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καταπληκτικά όλα τα κοσμήματα!!!!!! Περισσότερο μου έκλεψε την καρδιά το πρώτο δαχτυλίδι (πολύ θα το ήθελα) και το τελευταίο κολιέ!!!! !Μπράβο και στις δυο σας!!!!
    Τσικνισμένα φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε! Ιδιαίτερα τη Χριστίνα που με φιλοξένησε και θα συνεχίζει να φιλοξενεί και άλλους με όμορφα κοσμήματα!

      Διαγραφή
    2. Εγώ ευχαριστώ κορίτσια που αναταποκρίνεστε!

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα Χριστινάκι!! Έχεις απόλυτο δίκιο σε αυτό που είπες! Ανάλογα τη διάθεση μου έχω και το ανάλογο στυλ! Χαμαιλέων παιδί μου! Ευχαριστώ και πάλι για την όμορφη παρουσίαση σου και την φανταστική ιδέα σου! Φιλιά σε όλη τη καλή παρέα εδώ^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό το τρίτο δαχτυλίδι, το πρασινωπό, θα το φορούσα άνετα! Έχει προσωπικότητα! Πολλά γλυκά φιλιά Χριστίνα μου! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

I Looove comments!!!!

A Little Colorful-Black Dress!

Dress, Desigual (old, but this one is also super!!!) / Sandals, Sam Edelman  /  Bag, Paul's Boutique (old season, but this one ...