24 Μαρτίου 2014

A Green Beaded Necklace!

Έφτιαξα τον παρακάτω κολιέ σε μια "περίεργη" φάση μου. Πάντα είχα αδυναμία στις πολλές σειρές και το πράσινο χρώμα. Τώρα για το ορειχάλκινο στοιχείο.......... μάλλον θα πάρω τη γνώμη του κοινού! Να το αφήσω ή να το αφαιρέσω? Ιδού η απορρία!

I made the following necklace at a "strange" phase. I've always loved many series on necklaces and the color green. Now the brass element .......... I probably need the public's opinion! To leave or to remove it? What would you do?

Πράσινα κρυσταλλάκια και χαουλίτες, καφέ γυαλάκια και χρυσόλιθοι! Το ορειχάλκινο στοιχείο είναι χτυπημένο, οξειδομένο και περασμένο με χρώμα βιτρό.

Green crystals and chaoulites, brown glasses and chrysolite! The brass element is beaten, oxidised and colored with stained glass.

    photos by Christina P.




13 σχόλια:

  1. Πανέμορφο το κολιέ!!! Ο συνδυασμός των χρωμάτων υπέροχος!!!
    Εγώ θα το προτιμούσα χωρίς το στοιχείο!!!
    Φιλιά
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι πολύ όμορφο!!! Θα το φορούσα στα σίγουρα, χωρίς το κρεμαστό μοτίφ. Πολλά φιλιά, Χρστινάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τί όμορφο σμαραγδένιο χρώμα!!!
    Εμένα μου αρέσει έτσι! Δεν θα αφαιρούσα το παραμικρό!
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό το κολιέ θα πηγαίνει πολύ στη μητέρα μου!...και ως σταρένια θα της πήγαινε πολύ και το χρώμα! Πάντως για το στοιχείο θα σου έλεγα να το κρατήσεις. Του δίνει χαρακτήρα! Φιλιά και χρόνια πολλά^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχο με πολύ όμορφο χρώμα!!!!
    Πέρνα από το σπιτάκι μου έχω διαγωνισμό...
    Φιλάκια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λοιπόν πάμε 2 - 2 έως τώρα! Η πλειοψηφία θα κερδίσει γιαυτό θέλω κι άλλα σχόλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τρομερά εντυπωσιακό κομάτι!!!Ψηφίζω με το στοιχείο! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μάλλον το στοιχείο κερδίζει έδαφος και μάλλον θα παραμείνει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. οοοο πολυ καλο Χριστινα μου!
    εγω ψηφιζω και τα 2! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή

I Looove comments!!!!

A Little Colorful-Black Dress!

Dress, Desigual (old, but this one is also super!!!) / Sandals, Sam Edelman  /  Bag, Paul's Boutique (old season, but this one ...