5 Μαΐου 2014

Weekend Makes!

Καλημέρα και καλή εβδομάδα! Δεν μπορώ να πω ότι κλείστηκα πολλές ώρες στο εργαστήριο αυτό το Σαββατοκύριακο. Κάτι μεταποιήσεις μόνο έκανα, κι ένα .......... στριφογυριστό δαχτυλιδάκι!

Good morning everyone! Can 't say I was locked up in my workspace many hours this weekend. Just made this whirling ring ..........!






    phots by Christina P.

Είναι από αλπακά και όπως πάντα σφυρηλατημένο.

It's made with white metal and as always it has been forged.

Kisses!!!!!!!!!!!!!!!!




15 σχόλια:

  1. Αυτά τα "ελατηριένια"(!) είναι τόσο ροκ και ταυτόχρονα τόσο κομψά και σικάτα!!
    Μπράβο, κούκλα μου!!!
    Φιλάκια πολλά-πολλά!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και νομίζω πως το επόμενο θα είναι ακόμα καλύτερο! Μείνε συντονισμένη!!!!

      Διαγραφή
  2. Είναι πολύ του γούστου μου!!!!! Τόσο όμορφο μέσα στην απλότητά του!!!!!
    Καλή εβδομάδα Χριστίνα μου!!!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλιά και σε σένα Σιλένα μου! Να δώ πότε θα καταφέρω να πιούμε κι αυτό το καφεδάκι!

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφο Χριστίνα μου! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ειναι πολυ καλο!
    μπραβο φιλη μου!
    καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφο και κομψό!Φιλάκια και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μου αρέσει πολύ Χριστίνα (και αυτό!!). Νομίζω πως σου έχω αποδείξει την αδυναμία μου σε αυτά που κάνεις. Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου το χεις αποδείξει βέβαια και σ' ευχαριστώ πολύ γιαυτό!!!!!

      Διαγραφή
  7. Πολύ όμορφο το δαχτυλίδι!!!!
    Φιλιά
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πανέμορφο! Μπράβο σου Χριστινάκι =)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

I Looove comments!!!!

A Little Colorful-Black Dress!

Dress, Desigual (old, but this one is also super!!!) / Sandals, Sam Edelman  /  Bag, Paul's Boutique (old season, but this one ...