26 Μαΐου 2014

Weekend Makes!

Άλλη μια εβδομάδα ξεκίνησε και ειλικρινά χαίρομαι που πλησιάζει ο Ιούνιος γιατί με αυτόν θα κλείσουν τα σχολεία. Μεσολαβούν βέβαια οι εξετάσεις (η σπόντα για τον μεγάλο μου γιό!) και το άγχος που φαίνεται να είναι μάλλον μόνο δικό μου, αλλά μετά έρχονται διακοπές και ήδη έχω ετοιμάσει ένα τριήμερο για την οικογένεια στη Γαύδο! Ουφ! Πόσο ανυπομονώ! Όλη η οικογένεια χρειάζεται να "ξελαμπικάρει" κι αν οι τρεις μέρες ακούγονται λίγες, κάτι είναι κι αυτές!

Στα δικά μας τώρα. Πριν λίγο καιρό βρήκα σε ένα από τα καταστήματα που προμηθεύομαι τα υλικά μου εδώ στα Χανιά, ένα πλατύ ορειχάλκινο σύρμα, το οποίο αγόρασα για δοκιμή. Το προόριζα για δαχτυλίδια, όμως το αποτέλεσμα δεν με ικανοποίησε. Έτσι το άφησα στην άκρη μέχρι το περασμένο Σάββατο. Εκεί που καθόμουν και σκεφτόμουν τι να φτιάξω σε βραχιόλι το είδα μπροστά μου κι είπα να κάνω μια δοκιμή. Το έκοψα με σέγα γιατί είναι αρκετά σκληρό, το έτριψα στις άκρες με το dremel και το έξυσα ολόκληρο με σφουγγάρι - γυαλόχαρτο. Μετά του έδωσα σχήμα βραχιολιού για τον καρπό και κόλλησα πάνω κομμάτια από αλπακά που πρώτα είχα επεξεργαστεί και σφυριλατήσει.








    photos by Christina P.


Περιμένω με αγωνία τα σχόλιά σας!  



10 σχόλια:

  1. Λιτά και όμορφα!Άλλωστε η ομορφιά βρίσκεται στα απλά πράγματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μου άρεσαν πολύ Χριστίνα, υπέροχα!!! Καλή επιτυχία να έχει ο γιος σου! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι πολύ όμορφα Χριστίνα μου! Ειδικά το βραχιόλι έγινε πολύ ιδιαίτερο! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. υπεροχα ειναι φιλη!
    καλα να περασετε στη Γαυδο!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

I Looove comments!!!!

A Little Colorful-Black Dress!

Dress, Desigual (old, but this one is also super!!!) / Sandals, Sam Edelman  /  Bag, Paul's Boutique (old season, but this one ...