6 Ιουνίου 2014

This Week's Favorite Jewelry Piece!

Δεν είναι τέλειο????? Ένα statement κολιέ, όπως προστάζει η μόδα, που συνδυάζει την τεχνική μακραμέ με αλυσίδες και χάντρες σε υπέροχα καλοκαιρινά χρώματα! Είναι δημιουργία της Valerie Fournier η οποία διατηρεί το e-shop της, neontribe στο Etsy . Οπωσδήποτε ένα must have!!!!! 

Isn't it perfect????? A statement necklace, as fashion commands, combining the macrame technique along with chains and beads in gorgeous summer colors! It's a creation of Valerie Fournier which has the e-shop  neontribe on Etsy. Definitely a must have!!!!!

    photo via

Καλό Σαββατοκύριακο!

Enjoy the weekend!



5 σχόλια:

  1. Αν έβγαζα τις φούξια πέτρες, θα το φορούσα πολύ ευχαρίστως!!! Ξέρεις είμαι λίγο μίζερη με τα έντονα :)))) Πολλά φιλάκια Χριστίνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν θα έλεγα ότι είσαι μίζερη. Είσαι απλά λίγο συντηρητική....... όχι πολύ γιατί θα έβγαζες και τις τυρκουάζ. Καλό Σαββατοκύριακο Ειρήνη!

      Διαγραφή
  2. Εκκεντρικό ναι αλλά υπέροχο! Αν μου αρέσει εμένα κάτι θα βρω το μέρος να το βάλω χαχα! Φιλιά Χριστινάκι μου, να περάσεις όμορφα το τριήμερο^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραίο και πολύ καλοκαιρινό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

I Looove comments!!!!

A Little Colorful-Black Dress!

Dress, Desigual (old, but this one is also super!!!) / Sandals, Sam Edelman  /  Bag, Paul's Boutique (old season, but this one ...