31 Ιουλίου 2014

Statement Bracelets!

Άλλο αγαπημένο μου αξεσουάρ-κόσμημα είναι τα statement βραχιόλια. Σε επόμενη ανάρτηση θα σας δείξω κομμάτια της προσωπικής μου συλλογής. Για τώρα πάρτε μια γεύση από αυτά που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο!

Another one of my favorite jewelry pieces is the statement bracelet. In a next post I will show you pieces of my own personal collection. For now take a glimpse of some I found on the internet!

Μεγάλη μου αδυναμία ο αμέθυστος!
Don't you just love amethyst?
                photo via pmdesigns09 on Etsy

Πολύτιμο!
Precious!
    photo via

Το mint είναι της μοδός είπαμε!
The fashionable mint!
                      photo via BAUBLEBAR

Sabrina Bracelet via DANNIJO

Άπαιχτο!
LOVE!
    photo via SAMANTHA WILLS

Εσάς σας αρέσουν τα statement βραχιόλια?

Do you like statemnt bracelets?

9 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπορεί εμένα να μην μου πηγαίνουν, αλλά πρέπει να παραδεχτώ ότι είναι πανέμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι σε κάνει να λες ότι δεν σου πηγαίνουν? Νομίζω πως απλά δεν τα χεις συνηθίσει.

      Διαγραφή
  3. Αααα το πολύτιμο είναι υπέροχο!!! Μου αρέσει, επίσης, πολύ ο αμέθυστος! Θέλω να δω και τα δικά σου Χριστίνα, είμαι σίγουρη πως θα είναι τι ίδιο όμορφα :) Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το κάθε ένα ξεχωριστό και με στυλ!
    Περιμένω να δω και τα δικά σου!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλημέρα καλή μου φίλη!
    καλό μήνα να έχουμε!
    φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τα βραχιόλα με τον αμέθυστο και το μεντί απλά υπέροχα.
    Την καλημέρα μου & καλό μήνα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

I Looove comments!!!!

A Little Colorful-Black Dress!

Dress, Desigual (old, but this one is also super!!!) / Sandals, Sam Edelman  /  Bag, Paul's Boutique (old season, but this one ...