21 Ιουλίου 2014

Weekend Makes!

..... ή μάλλον no makes. Είπα να ξεκουραστώ. Το είχα απόλυτη ανάγκη. Έχω κι αυτή τη μετακόμιση να οργανώσω..... No makes λοιπόν σήμερα. Μόνο φωτογραφίες. Από μια βάφτιση σε ένα πανέμορφο μοναστήρι του Αποκόρωνα και τις παραλίες που επισκεφτήκαμε. Εσείς τι κάνατε αυτό το Σαββατοκύριακο? Ξεκουραστήκατε?

Or rather ..... no makes. I needed to rest. Therefore there are no makings today. Only photos. From a christening in a beautiful monastery of Vamos and the beache we visited on  Sunday. What did you do this weekend? Did you rest?


Αυτά φόρεσα στη βάφτιση. Τα σκουλαρίκια είναι δική μου δημιουργία ειδικά για να ταιριάξουν με το φόρεμα. Με κρύσταλλα Swarovski!

What I wore at the christening. I made the earrings to match with the dress. I used Swarovski crystals!


Το Μοναστήρι του Αγίου Γεωργίου. Σώζεται από την εποχή της ενετοκρατίας.

The St. George's Monastery. Saved from the Venetian era.




Τη Κυριακή την περάσαμε στο Σταυρό. Την παραλία του Ζορμπά!
On Sunday we went to Stavros beach. Where Zorba the Greeek was filmed!

Enjoy the week!


6 σχόλια:

  1. Χρειάζεται και η ξεκούραση Χριστίνα μου!! Ειδικά οι καλλιτέχνες το έχουν ανάγκη παραπάνω γιατί πρέπει να καθαρίζει το μυαλό τους και να γεμίζει ιδέες! Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου και το μοναστήρι θα ήθελα να το δω! Τα σκουλαρίκια υπέροχα! Μα κάνεις κάτι άσχημο εσύ? Φιλιά και τα λέμε σύντομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω, με κάνεις και κοκκινίζω Λίλια! Πάντως ευχαριστώ για τα ανεβαστικά σου λόγια!!!!!

      Διαγραφή
  2. Χριστινάκι μου καλησπέρα!!σου δίνω σήμα επανόδου στα δρώμενα ύστερα απο 4 μ'ήνες απουσίας μετά το ατύχημα της μαμάς μου και τώρα που είναι καλύτερα επιτέλους γύρισα στα φιλαράκια μου και χάρηκα απίστευτα που σας βρήκα όλους καλά και όλα στη θέση τους με έμπνευση δημιουργία και φαντασία!η παρουσίασή σου απίθανη με μοναδικές φωτό,με τράβηξε ιδιαίτερα η παραλία του Ζορμπά..φύσηξε αύρα καλοκαιρινή και όλα είναι πιό ανέμελα και πανέμορφα ότι φόρεσες στη βάφτιση!!φιλάκια και την αγάπη μου σου στέλνω καλή μου φίλη!καλό σου βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχα τα σκουλαρίκια Χριστίνα!!! Τι εικόνες θεέ μου, καλά η Κρήτη είναι κούκλα παντού!!!! Καλά έκανες και ξεκουράστηκες!!! Φιλάκιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είναι κούκλα. Γιαυτό σου λέω δεν έρχεστε να παίξετε κανένα εργάκι κι εδώ? Να παραθερίσετε και λίγο? Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή

I Looove comments!!!!

A Little Colorful-Black Dress!

Dress, Desigual (old, but this one is also super!!!) / Sandals, Sam Edelman  /  Bag, Paul's Boutique (old season, but this one ...