8 Δεκεμβρίου 2014

Weekend Makings!

Ή μάλλον no makings. Κάτι ελάχιστα μόνο. Μεταποιήσεις - διορθώσεις, τέτοια πράγματα. Με το μέιλ δεν ξέρω τι γίνεται ακόμα. Άλλαξα κωδικό όπως με συμβούλεψε αναγνώστρια (ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!), όμως τώρα δεν έρχονται καν μηνύματα. Οι τελευταίες ειδοποιήσεις ήρθαν 4 του μήνα κι από τότε τίποτα. Σιωπή.

Τώρα να σας πω με τι καταπιάστηκα το Σαββατοκύριακο. Μελετούσα. Μην φανταστείτε κάποιο επιστημονικό βιβλίο. Μελετούσα την Oriflame. Φαντάζομαι λίγο πολύ όλοι έχετε ακουστά την εταιρεία και κάποιοι ίσως έχετε και εμπειρία. Θα αναρωτιέστε εγώ τι μελετούσα. Τα προϊόντα. Κατά καιρούς έχω ψωνίσει γιατί έχω δυο καλές φίλες που ασχολούνται (η μια με τις πωλήσεις και η άλλη με το επιχειρηματικό κομμάτι). Ανακάλυψα πως δεν είναι και λίγα αυτά που έχω στο μπουντουάρ μου. Από μανό μέχρι αρώματα, κραγιόν και κρέμες. Τελευταίο μου απόκτημα οι μπάρες Wellness που είπα να δοκιμάσω γιατί υπήρχε προσφορά με ένα βιβλίο συνταγών δώρο. Πέρα όμως από τα είδη ομορφιάς και διατροφής έχει και κοσμήματα. Τα οποία έτυχε να δω. Κι έπαθα πλάκα. Κι όταν ρώτησα "από που τα πήρες?"πήρα την απάντηση που να πω την αλήθεια μου δεν περίμενα. "Είναι Oriflame". Πρόκειται για το παρακάτω ζευγάρι σκουλαρίκια.



    photos by Christina P.

Ωραία δεν είναι? Τα φωτογράφησα όσο καλύτερα μπορούσα. Η Oriflame λοιπόν ξεκίνησε συνεργασία με την εταιρεία Sno της Σουηδίας (θα σας μιλήσω άλλη φορά γι'αυτήν) και δημιούργησαν την πολυτελή συλλογή κοσμημάτων Royal by Oriflame. Τα σχέδια στον κατάλογο είναι κλασικά αλλά συνάμα σύγχρονα και τα υλικά που χρησιμοποιούνται είναι ημιπολύτιμοι λίθοι και κρύσταλλα Swarovski. Μπορείτε να πάρετε μια γεύση πατώντας το ακόλουθο λινκ: Royal by Oriflame. Εγώ έχω βάλει στο μάτι το παρακάτω βραχιολάκι με πέρλες.....
                                           photo via Oriflame

Η Oriflame διαθέτει επίσης το βραχιόλι Charity. 3€ από κάθε κομμάτι πηγαίνουν στα Παιδικά Χωριά SOS. Η φιλενάδα μου το έχει σε μπορντώ!


    photos by Christina P.


    photo via Oriflame

Για να κλείσω τη σημερινή ανάρτηση θα καταγράψω κάποια συμπεράσματά μου.
Έχοντας δοκιμάσει αρκετά από τα προϊόντα της Oriflame έχω μείνει ικανοποιημένη με όλα. Η εταιρεία έχει προηγμένα εργαστήρια όπου γίνονται συνεχώς έρευνες, τα προϊόντα της αναβαθμίζονται συνεχώς, άρα η εταιρεία είναι αξιόπιστη. 
Από την άλλη το ότι προσφέρει τη δυνατότητα να έχεις έκπτωση από τις αγορές σου εφόσον γίνεις μέλος δεν το βρίσκω κακό. Όλα τα σούπερ μάρκετ στις μέρες μας προσφέρουν μπόνους καρντ εφόσον δώσεις τα στοιχεία σου. Εγώ έχω ήδη γίνει μέλος οπότε ψωνίζω οικονομικότερα (23% έκπτωση στην τιμή καταλόγου). 
Το ότι σου δίνει τη δυνατότητα να κερδίσεις κι εσύ από την εταιρεία είτε μεταπουλώντας είτε αναπτύσσοντας το δικό σου δίκτυο επίσης δεν είναι κακό. Κι εγώ το σκέφτομαι σοβαρά. Αφού συνειδητοποίησα ότι πιστεύω στα προϊόντα της και την ποιότητά τους γιατί να μην κάνω μια προσπάθεια? Ύστερα μ' αρέσει και η συλλογικότητα της δουλειάς. Δεν είναι κάτι που θα χτίσω μόνη!

Αυτά!

Περιμένω σχόλια βγαλμένα από τη δική σας εμπειρία.



ΥΓ. Για να διαβάσετε προηγούμενες αναρτήσεις μου για την Oriflame πατήστε εδώ κι εδώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

I Looove comments!!!!

A Little Colorful-Black Dress!

Dress, Desigual (old, but this one is also super!!!) / Sandals, Sam Edelman  /  Bag, Paul's Boutique (old season, but this one ...