31 Ιανουαρίου 2015

Thoughts on having a dog pet!

Η σημερινή ανάρτηση ίσως σας έρθει λίγο σαν έκπληξη. Δεν αφορά κόσμημα, ρούχα, παπούτσια, κάποιον σχεδιαστή ή εσωτερική διακόσμηση. Αφορά τα κατοικίδια. Συγκεκριμένα τα σκυλιά. 
Όπως έχετε διαβάσει έχω δύο παιδιά. Αυτά είναι όλη μου η ζωή και δεν τους χαλάω (τις περισσότερες φορές) χατίρι. Όμως σε ένα πράγμα δεν έχω ενδώσει. Στην απόκτηση σκύλου. Δεν είμαι άκαρδη μάνα. Και ξέρω πως το να έχουν την ευθύνη και την αγάπη ενός σκύλου θα τους διαμορφώσει καλύτερο χαρακτήρα. Όμως σε αυτήν ακριβώς την ευθύνη θα σταθώ. Είμαι υπερβολικά υπεύθυνη μάνα και ξέρω πως ένας σκύλος θα είναι σαν να αποκτώ άλλο ένα μέλος στην οικογένεια που θα θέλει κι αυτό τη φροντίδα του. Θα θέλει το φαγητό του, το γιατρό του, τη βόλτα του, το παιχνίδι του, την αγάπη μας. Ξέχασα κάτι? Με τις πολλές ώρες απουσίας από το σπίτι δεν νομίζω ότι θα ανταπεξέλθουμε όπως πρέπει απέναντι σε ένα ζωντανό. Πείτε μου έχω άδικο? Εσείς έχετε σκύλο? Πως τα καταφέρνετε? 

Today's post might come as a surprise to you. It's not about jewelry, clothes, shoes, designers or interior designing. It regards pets. Specifically dogs.
As you 've read in previous posts I have two children. They are my whole life and there's nothing in the world I wouldn' t do for them. Well mostly. Because there is one thing they 've been asking for and I have not succumbed. A dog. I'm not a heartless mother. And I know that owning a dog will shape their character. But it is precisely this: responsibility. I am an extremely responsible mother and I know that having a dog will be like having another member in the family. It will need food, it's vet, it's walks, it's games, our love. Did I forget something? With long hours away from home each day I don't think we will cope as we should against a living being. Tell me am I wrong? Do you have a dog? How are you coping?


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

I Looove comments!!!!

A Little Colorful-Black Dress!

Dress, Desigual (old, but this one is also super!!!) / Sandals, Sam Edelman  /  Bag, Paul's Boutique (old season, but this one ...