6 Μαΐου 2015

DIY: An Anthropologie Necklace made by.........you!

Σήμερα έχω κάτι σπέσιαλ για σας! Ένα DIY project που εμπνεύστηκα ενώ χάζευα τα κοσμήματα που διαθέτει το πολύ πετυχημένο site (τουλάχιστον στην Αμερική!) Anthropologie! Αντικείμενο έμπνευσης το παρακάτω κολιεδάκι αξίας $318 παρακαλώ!


"Για κάτσε", σκέφτηκα. " Έχω κάτι μπλε χαουλίτες. Γιατί να μην φτιάξω ένα τέτοιο κολιέ και να δείξω τον τρόπο και στις διαδικτυακές μου φίλες ώστε να αποκτήσουν κι αυτές ένα ακριβό κόσμημα στην κοσμηματοθήκη τους με ελάχιστο κόστος?"  Έτσι στρώθηκα στη δουλειά. Και ιδού το αποτέλεσμα..........


Η δική μου δημιουργία στοίχισε περίπου 5€ και ελάχιστο από τον χρόνο μου. Το πως θα σας το δείξω αμέσως!


Υλικά:

1) Μπλε πέτρες της αρεσκείας σας. Οι δικές μου όπως είπα είναι χαουλίτες κι όπως βλέπετε το σακουλάκι των 50 περίπου τεμαχίων στοίχισε 2,25€ λιανική από Χανιά. Όσες βρίσκεστε Αθήνα, Θεσσαλονίκη είμαι σίγουρη πως θα πετύχετε ακόμα καλύτερη τιμή.

2) Ντίζα καλής ποιότητας. Καλύτερα να την πληρώσετε λίγο πιο ακριβά για να αντέξει περισσότερο, να μη κόψει και να μην τσακίσει. Βέβαια απαραίτητη προϋπόθεση να φυλάτε το κόσμημά σας με προσοχή. 

3) 4 στοπάκια (δεν φαίνονται στη φωτογραφία).

4) 2 κρίκους διαμέτρου 0,50 εκατ.

5) 1 κούμπωμα ασφαλείας (πάντα στα ακριβά κοσμήματα για σιγουριά, αμ πως?)

6) λίγο σύρμα

Τα εργαλεία που χρειάζεστε είναι δύο πένσες κι ένα κοπίδι. Απλά πράγματα.

Ξεκινάμε:

Κόβετε περίπου 55 εκατοστά ντίζας, για κοντό κολιέ. Τόσο για το δικό μου λαιμό. Εσείς μπορείτε να υπολογίσετε περισσότερο ή λιγότερο. Ότι σας βολεύει. Αρκεί να αφήσετε περιθώριο για τις θηλιές. 


Στη συνέχεια περνάτε τα στοπάκια. Δύο μαζί. Πάντα το κάνω έτσι για μεγαλύτερη σιγουριά ειδικά αν οι πέτρες που χρησιμοποιώ έχουν βάρος.


Γυρίζω την άκρη της ντίζας και την περνάω μέσα από τα στοπάκια. Τα πιέζω με την πένσα μου και τα κλείνω.


Η συνέχεια είναι η πιο απλή. Περνάω τους χαουλίτες μέσα από την ντίζα.


Περνάω 47 χαουλίτες συνολικά.


Κλείνω και από την άλλη πλευρά.


Κι εδώ έρχεται το σύρμα. Επειδή δεν είναι και πολύ ωραίο θέαμα η ντίζα και θα έχανε το κόσμημα έκανα ένα τρικ. Τύλιξα όσο σύρμα χρειαζόταν για να καλυφθεί η θηλιά της ντίζας.



Πέρασα από μέσα τη θηλιά και μετά έβαλα το κρικάκι μου.


 Το ίδιο έκανα κι από την άλλη πλευρά.


Τέλος πέρασα το κούμπωμα και βουαλά! Το πανάκριβο κολιέ των $318 έγινε δικό μου μόνο με 5€! 


Εντάξει μπορεί να μην είναι πανομοιότυπο αλλά έχει κι αυτό τη χάρη του, έτσι δεν είναι?

    all photos except first by Christina P.

Τώρα αν επιμένετε να δώσετε $318, με ένα κλικ στη λέξη Anthropologie που βρίσκεται κάτω από την πρώτη εικόνα οδηγήστε κατευθείαν στο site!

Καλή σας επιτυχία!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

I Looove comments!!!!

A Little Colorful-Black Dress!

Dress, Desigual (old, but this one is also super!!!) / Sandals, Sam Edelman  /  Bag, Paul's Boutique (old season, but this one ...