1 Ιανουαρίου 2016

1st Blogpost for 2016: Resolutions and Thoughts!

Εύχομαι σε όλους μια πολύ καλή χρονιά με περισσότερη ευτυχία! Ευτυχία πραγματική που να πηγάζει από μέσα!!!  

Φέτος λέω να κάνω κάτι που έχω χρόνια να κάνω. Από τότε που ήμουν φοιτήτρια ίσως. Ίσως και αργότερα που έβαζα στόχους πιο προσωπικούς για οικογένεια και παιδιά. Ναι αυτό λέω να κάνω: να βάλω στόχους, να τους κυνηγήσω και να τους πετύχω. Τα τελευταία χρόνια είχα ξεφύγει από τη λογική της στοχοθέτησης. Οι μέρες περνούσαν με επίκεντρο τις ανάγκες των παιδιών, την ελπίδα μιας καλής υγείας και μιας εσωτερικής δύναμης για την αντιμετώπιση κάθε δυσκολίας.Φέτος όμως σκέφτηκα να μπω στη διαδικασία και να βάλω κάποιους συγκεκριμένους στόχους. Κάθε αλλαγή του χρόνου εξάλλου είναι μια ευκαιρία για νέα πράγματα αφού βλέπουμε μπροστά μας νέα ξεκινήματα. Η διάθεση αλλάζει κι αν ακόμα δεν διαρκεί ως το τέλος ωστόσο δείχνει το δρόμο για αλλαγές. Μικρές ή μεγάλες. Είναι ψυχολογικό το θέμα. Σκέφτηκα λοιπόν να καταγράψω αυτούς τους στόχους και να τους μοιραστώ μαζί σας. Ίσως έτσι δεν λοξοδρομήσω και είμαι συνεπής έως το τέλος, χι χι! 

1) Πρώτος στόχος η καλύτερη φυσική μου κατάσταση. Τα τελευταία 16 χρόνια ( και απ' ότι προβλέπεται και τα επόμενα...) λόγω της φύσης της δουλειάς μου κάθομαι πολλές ώρες. Σαν αποτέλεσμα πριν δύο περίπου μήνες άρχισα να ακούω καμπανάκια. Το σώμα μου ακόμα και μετά από τον βραδινό ύπνο έστελνε σήματα κούρασης, πόνου και κατ' επέκταση κακής διάθεσης. Φυσικά έκανα τις απαραίτητες εξετάσεις για να αποκλείσω κάποιο πρόβλημα υγείας, έλεγξα σίδηρο, αναιμία κλπ όμως όταν είσαι 42 στα 43 σκέφτεσαι και το αύριο: πως θα είμαι μετά 5 χρόνια αν από τώρα σέρνομαι? Χρειαζόμουν κάτι πιο δραστικό γιαυτό κι ενήργησα άμεσα. Γράφτηκα σε πρόγραμμα personal trainning του chaniasports.gr  και σήμερα 1 1/2 μήνα μετά νιώθω ήδη πολύ καλύτερα. Στόχος μου είναι να συνεχίσω non stop (ίσως με ένα διαλειμματάκι τον Αύγουστο) ώστε να ξεχάσω οποιοδήποτε φυσικό πόνο - πιάσιμο από την ακινησία (...και φυσικά να χτίσω ένα πιο στητό κορμί γιατί νιώθω και τη βαρύτητα να με τραβάει, χμ) 

2) Η καλύτερη φυσική κατάσταση οδηγεί ασυνείδητα στην καλύτερη διατροφή. Τουλάχιστον σ' εμένα αυτό συμβαίνει. Χτίζοντας ένα γερό σώμα πιάνεις τον εαυτό σου να θέλει να τρέφεται με μεγαλύτερες ποσότητες για περισσότερη ενέργεια αλλά και πιο υγιεινά . Περισσότερα φρούτα, λαχανικά, καλές πρωτεΐνες και όλα φυσικά με μέτρο. Εξάλλου στην ηλικία των 40 ήδη το στομάχι παραπονείται αν φάει κάτι παραπάνω, ιδιαίτερα αν είναι λίγο πιο λιπαρό. Απλώς ακούω το στομάχι μου. Και σκοπεύω να συνεχίσω να το ακούω.

3) Το νέο έτος θέλω να είμαι πιο οργανωμένη. Σε όλους τους τομείς. Με τις δουλειές του σπιτιού, το blog, τις δημιουργίες μου. Και για να το πετύχω αυτό πρέπει να κάνω αυτό που λένε οι ξένοι decluttering. Να ξεφορτώνομαι άμεσα παλιατζούρες, σκουπίδια και ότι με "βαραίνει". Δεν έχετε προσέξει πόσο πιο λάιτ αισθάνεστε όταν όλα είναι οργανωμένα και τακτοποιημένα γύρω σας. Όταν όλα είναι στη θέση τους. Έχω σκεφτεί ακόμα και να οργανώσω το ημερήσιο πρόγραμμά μου σε μια ατζέντα. Όσο υπερβολικό κι αν ακούγεται καταγράφοντας τις δουλειές της ημέρας διαχειρίζεσαι καλύτερα το χρόνο, συνειδητοποιείς πόσο ελάχιστος χρόνος απαιτείται για κάποιες από αυτές και δεν αφήνεις εκκρεμότητες. Και όλα δείχνουν όπως είναι: εύκολα!  

4) Ένας άλλος στόχος που είναι ίσως λίγο πιο δύσκολος είναι να κάνω θετικές σκέψεις και να εμπνέω άλλους προς αυτή την κατεύθυνση. Θέλω να πιστεύω πως είμαι θετικό άτομο (το κατά δύναμιν) αλλά θέλω να αγγίξω την ευτυχία το 2016! Την ευτυχία που είναι πηγαία ανεξάρτητα από τις εξωτερικές συνθήκες. Δανείστηκα κι ένα βιβλίο για να πετύχω αυτό το σκοπό: "Ευτυχία με βήματα απλά" της Marchi Shimoff το οποίο διαβάζω ήδη κι εύχομαι να με βοηθήσει. Προς το παρών προσπαθώ να ξεκινώ τη μέρα μου με ευγνωμοσύνη για το νέο ξημέρωμα, να ψάχνω το καλό σε κάθε είδους αλλαγή και να πηγαίνω για ύπνο με τη σκέψη μου στα καλά γεγονότα της ημέρας (για έναν ήσυχο ύπνο, αυτό που το βάζεις?)

5) Τέλος θέλω να κάνω καινούρια πράγματα με την οικογένειά μου. Να συνεχίσω να τους προσφέρω και να τους στηρίζω με όλη μου την αγάπη, να σέβομαι και να ακούω τις ανάγκες τους, να προσφέρω στους συνανθρώπους μου που έχουν ανάγκη αλλά και σε όσους είναι δίπλα μου σε άλλους τομείς της ζωής μου.

Αυτά αρκούν για τώρα. Βλέπετε έβαλα στόχους εφικτούς ...και μέσα στον οικογενειακό προϋπολογισμό! (δεν μπορεί να ξεφύγει κανείς από τα οικονομικά... μας έχουν γαλουχίσει την τελευταία επταετία... σαν τη δικτατορία αλλά τότε αντιδράσαμε). 

Εσείς έχετε βάλει στόχους για το 2016? Αν θέλετε μοιραστείτε τους μαζί μου! Ας μην αφήσουμε καμία μέρα να πάει χαμένη!!!

Φιλιά πολλά!!!

Χρόνια Πολλά!!!

Χρόνια Καλά!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

I Looove comments!!!!

A Little Colorful-Black Dress!

Dress, Desigual (old, but this one is also super!!!) / Sandals, Sam Edelman  /  Bag, Paul's Boutique (old season, but this one ...