26 Απριλίου 2012

A confession!

Προ καιρού έφτιαξα το παρακάτω πολύ όμορφο δαχτυλίδι...

Some time ago I made this beautiful ring...


 
...και η φίλη μου η Κατερίνα, βλέποντάς το αποφάσισε οτι θέλει κι αυτή ένα αλλά στις αποχρώσεις του μπλέ. Τώρα εγώ έχω ένα θέμα. Δεν μπορώ να κάνω ποτέ κάτι όμοιο. Ενώ το σχέδιο είναι απλό, δεν λες δηλαδή πως δεν πετυχαίνει ξανά, εγώ θα αλλάξω κατεύθυνση στο σύρμα και θα βγάλω κάτι άλλο. Δέχομαι σιγά σιγά πως είμαι καλλιτέχνης και χρειάζομαι ελευθερία κινήσεων. Δεν θέλω κορίτσια να φοράτε όμοια πράγματα, πως να το κάνουμε. Για αυτό υπάρχουν τα κινέζικα. Μου βγήκε λοιπόν το παρακάτω σχέδιο. Μόνο που μου 'λειπε το μοντέλο για να το φωτογραφήσω σε δάχτυλο (εγώ με απεριποίητο νύχι δεν δέχομαι να φωτογραφηθώ). Τέλειο δεν είναι? Όπως πάντα περιμένω με ανυπομονησία τα σχόλιά σας!

...and my friend Katerina, while looking at it decided that she wanted one too, but in shades of blue. Now I have a thing. I can never make the same design. While the design is simple, you don't say it can't be made again, I'll change the wire's direction and make something different. I am slowly accepting the fact that I am an artist so I need freedom. I do not want you girls wearing similar things. I want you to wear uniqe things. So I came up with the following design. Only I didn't have my model near to photograph the ring on a finger (I do not accept to be photographed without my nails done). Isn't it perfect? As always I am looking forward to your comments!

 

12 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφα είναι!!!!!
    Μπράβο, Χριστίνα!

    (θα μπορούσες να παραλείψεις την λεκτική επιβεβαίωση κατά την δημοσίευση σχολίων... είναι λίγο κουραστική)
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και τα δυο είναι πολύ όμορφα!Έχεις δικιο ότι κάθε κομμάτι πρέπει να είναι μοναδικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. OMG!!! Beautiful rings! I love them!
    Come to visit my blog and if you like let’s follow each other on Bloglovin, GFC and Facebook!
    Don't Call Me Fashion Blogger
    Facebook
    Bloglovin'

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστώ κορίτσια για όλα τα σχόλια.
    Thanks girls for all your beautiful comments!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χριστίνα μου και τα δυο είναι πολύ όμορφα και Συμφωνώ μαζί σου!!!

    Ο κάθε ένας μας έχει το δικό του στυλ και την προσωπικότητα για να μπορεί to carry a Certain style θετικά, δεν είναι για όλους μας το ίδιο. Όπως δεν συμφωνώ για το ίδιο ντύσιμο των διδύμων, που επηρεάζει την προσωπικότητα τους. Όσο είναι μωρά είναι ωραιο και γλυκό αλλά σιγά σιγά πρέπει να αντανακλά την προσωπικότητα του καθενός ξεχωριστά.

    ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι όμορφο το πρώτο δαχτυλίδι. θα μου επιτρέψεις να το αντιγράψω (γιά προσωπική όχι εμπορική χρήση φυσικά). Δεν ξέρω ακόμα το χρώμα χάντρες που θα διαλέξω αλλά νομίζω ότι θα τα καταφέρω. Ευχαριστώ γιά την ιδέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. (κάτι ακόμα)
    Σας (σε/το) πρόσθεσα στην .... Gallery μου στο κάτω μέρος του blog μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. οοοο!!!!πολυ ομορφα!ειδικα το 1ο ειναι φανταστικο!!!!πολλα φιλιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

I Looove comments!!!!

A Little Colorful-Black Dress!

Dress, Desigual (old, but this one is also super!!!) / Sandals, Sam Edelman  /  Bag, Paul's Boutique (old season, but this one ...