26 Απριλίου 2012

A confession!

Προ καιρού έφτιαξα το παρακάτω πολύ όμορφο δαχτυλίδι...

Some time ago I made this beautiful ring...


 
...και η φίλη μου η Κατερίνα, βλέποντάς το αποφάσισε οτι θέλει κι αυτή ένα αλλά στις αποχρώσεις του μπλέ. Τώρα εγώ έχω ένα θέμα. Δεν μπορώ να κάνω ποτέ κάτι όμοιο. Ενώ το σχέδιο είναι απλό, δεν λες δηλαδή πως δεν πετυχαίνει ξανά, εγώ θα αλλάξω κατεύθυνση στο σύρμα και θα βγάλω κάτι άλλο. Δέχομαι σιγά σιγά πως είμαι καλλιτέχνης και χρειάζομαι ελευθερία κινήσεων. Δεν θέλω κορίτσια να φοράτε όμοια πράγματα, πως να το κάνουμε. Για αυτό υπάρχουν τα κινέζικα. Μου βγήκε λοιπόν το παρακάτω σχέδιο. Μόνο που μου 'λειπε το μοντέλο για να το φωτογραφήσω σε δάχτυλο (εγώ με απεριποίητο νύχι δεν δέχομαι να φωτογραφηθώ). Τέλειο δεν είναι? Όπως πάντα περιμένω με ανυπομονησία τα σχόλιά σας!

...and my friend Katerina, while looking at it decided that she wanted one too, but in shades of blue. Now I have a thing. I can never make the same design. While the design is simple, you don't say it can't be made again, I'll change the wire's direction and make something different. I am slowly accepting the fact that I am an artist so I need freedom. I do not want you girls wearing similar things. I want you to wear uniqe things. So I came up with the following design. Only I didn't have my model near to photograph the ring on a finger (I do not accept to be photographed without my nails done). Isn't it perfect? As always I am looking forward to your comments!