20 Ιουνίου 2012

Just ..... photos!

 
 
 
 

11 σχόλια:

  1. Καλημέρααααα.Μ'αρέσει.Λιτό,απαλά χρώματα,......εεεε και δεν μπορώ να μην το πω!!Ταιριάζει τόοοοσο με τα ροζ νυχάκια!!!!!!
    Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πανέμορφο!! Και η παρουσίαση του σούπερ!! Πολύ ωραίες φωτογραφίες!! Καλό σου απόγευμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΧΡΙΣΤΙΝΑΚΙ ΜΟΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!
    ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ!!!!!!ΚΑΙ ΠΕΡΙΤΕΧΝΟ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ!!!!!!!
    ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ! ΟΛΟΖΩΝΤΑΝΕΣ!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΚΟΥΚΛΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πρωτοτυπο δαχτυλιδι και ωραιο λουλουδι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποιό εννοείς? Την τουλίπα? Αυτή είναι ψεύτικη! Το άλλο είναι μια απο τις ορτανσίες στη βεράντα μου.

      Διαγραφή
  5. Καλό απογευμα Χριστίνα! Το δαχτυλίδι σου πολύ ωραιο και πρωτότυπο, οι φωτογραφίες σου υπέροχες και τοσοοο ζωντανές. Είδα και το δακτυλίδι δώρο που έλαβες και μου άρεσε πολύ, κάνει ωραιο contrast με το δέρμα σου.

    Καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γειά σου Εύη μου! Μμμμμ! το δέρμα που βλέπεις δεν είναι το δικό μου. Εγώ είμαι ο φωτογράφος. Μου πάει βέβαια και μένα πολύ αλλά τα νύχια μου συνήθως τα έχω άβαφα γιαυτό χρησιμοποιώ τη φίλη μου την Κατερίνα! Ευχαριστώ για τα όμορφα σχόλια! Ώρα να πεταχτώ μια βόλτα και μέχρι τον Καναδά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

I Looove comments!!!!

A Little Colorful-Black Dress!

Dress, Desigual (old, but this one is also super!!!) / Sandals, Sam Edelman  /  Bag, Paul's Boutique (old season, but this one ...