11 Νοεμβρίου 2012

What is it with Skulls?

Εντάξει, έχω ένα θέμα με τις νεκροκεφαλές.....πείτε το προκατάληψη.....τέλος πάντων, απλά δεν μου αρέσουν. Είναι όμως πολύ μόδα. Είναι must. Κι ένας δημιουργός πρέπει να έχει πάντα ανοιχτό μυαλό...οκ αυτό και το γεγονός ότι μου έχουν περισσέψει απο πέρυσι κάποιες νεκροκεφαλές που έπρεπε πια να χρησιμοποιήσω. Έχοντας βάλει λοιπόν την κατσαρόλα στο μάτι, ξέθαψα εργαλεία και χάντρες, κάθησα στο τραπέζι και δημιουργήσα. Αχ, πόσο μου έλειψε!

Okay, I have a thing about skulls ..... tell it bias ..... anyway, just don't like them. But it is a very fashionable element. It's a must. And a creator must always have an open mind ... ok that and the fact that I have some left over from last year that I should at last use. So having put the pot on the eye, dug tools and beads, sat down at the table and created. Oh, how I 've missed doing so!

 
 
 
 
 
 
Αλήθεια εσείς τι γνώμη έχετε για τις νεκροκεφαλές?
Really what do you think about skulls?
 

6 σχόλια:

  1. Hi lovely,
    really I don't love skulls, but your creations are always so cute!
    When you have a chance take a look at my post about my new bag:)
    Xoxo
    Mary
    Fashion tea at 5

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Hi lovely,
    really I don't love skulls, but your creations are always so cute!
    When you have a chance take a look at my post about my new bag:)
    Xoxo
    Mary
    Fashion tea at 5

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τα βραχιολακια μ αρεσουν πολυ με τις νεκροκεφαλες εγω δεν τα πολυ παω καλα, μ βγαζουν κατι ασχημο! στης εφηβες ομως εχουν γινει μοδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγώ Χριστίνα μου δεν θα φορούσα ποτέ.Δεν είναι το στυλ μου.Σαν δημιουργός όμως έχω φτιάξει κοσμήματα με νεκροκεφαλές.Το θέμα είναι οτι έκανες ωραίους συνδιασμούς και δεν χτυπάει άσχημα στο μάτι.Πολλά φιλάκια.Καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κ ιόμως έγιναν πολλύ όμορφα τα βρασχιολάκια σου!!!!Χρησιμοποίησες ωραία χρώματα και πέτρες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πόλυ όμορφα βραχιόλακια με τις νεκροκεφαλίες παθαίνω κατι δεν μου άρεσουν πολύ είμαι πιο πολύ του στυλ απλου!!!! Ομως ειναι πολυ όμορφο το αποτέλεσμα!!!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

I Looove comments!!!!

A Little Colorful-Black Dress!

Dress, Desigual (old, but this one is also super!!!) / Sandals, Sam Edelman  /  Bag, Paul's Boutique (old season, but this one ...