9 Μαρτίου 2013

Help!

Πάει καιρός... αλλά σιγά σιγά επιστρέφω. Το γιατί έλλειψα ίσως σας το αποκαλύψω εν καιρώ. Προς το παρών δεν είμαι έτοιμη. Συμβαίνουν ορισμένα πράγματα στη ζωή που ανοίγουν βαθιές πληγές και το μόνο που χρειάζεται είναι χρόνος για να επουλωθούν... Ως εδώ... Δεν έκανα την επανεμφάνισή μου για να σας ψυχοπλακώσω. Την έκανα γιατί αποφάσισα να σας ζητήσω βοήθεια. Σε κάτι πολύ απλό. Θέλω τη γνώμη σας για ένα βραχιόλι που κέντησα αλλά δεν... με τρελλαίνει. Ο άντρας μου (που συνήθως δεν εκφράζεται αρνητικά για αυτά που φτιάχνω) μου είπε πως είναι κιτς. Εγώ πάλι θέλω να πιστεύω πως αν του προσθέσω κατιτίς θα γίνει πιο όμορφο. Όπως και να 'χει θεωρώ πως είναι ...εκλεκτικό... αλλά εξακολουθεί να μην με τρελλαίνει. Είμαι στα πρόθυρα να το ξηλώσω όμως σκέφτηκα να ζητήσω και μια τρίτη γνώμη. Τη δική σας. Και για διευκόλυνση σας παραθέτω έτοιμες και τις απαντήσεις για να επιλέξετε.

It's been a while ... but I am slowly returning. Why I was absent maybe I will reveal eventually. At the moment I'm not ready. Certain things happen in life that open deep wounds and just need time to heal ... Enough ... I didn't return to spoil your mood. I did it because I decided to ask for help. To something very simple. I want your opinion about a bracelet that I sew but don't ... love. My husband (who doesn't normally speak negatively on what I make) told me that it is kitsch. I still want to believe that if I added something more it would turn out beautiful. Anyway. I think it is ... eclectic ... but still don't love. I'm on the verge of unriping it but I thought I'd ask for a third opinion. Yours. And for convenience I have the answers ready for you to select.


Ποιά είναι η άποψή σας λοιπόν?
α) Θεωρείτε πως είναι ένα εξαιρετικό κομμάτι που θα έπρεπε οπωσδήμποτε να έχετε στη συλλογή σας.
β) Καλό σας φαίνεται αλλά κάτι του λείπει (ίσως μια κόκκινη δαντέλα πάνω απο τα γαλάζια κρυσταλλάκια).
γ) Είναι εντελώς κιτς. Δεν θα το φορούσατε με τίποτα.
δ) Θα το ξηλώνατε.
ε) Άλλο

So, what is your opinion?
a) You think it is an excellent piece that you should certainly have.
b) Looks nice but something is missing (perhaps a red lace over the blue crystals).
c) It is totally kitsch. You would never wear it.
d) You would certainly unrip it.
e) Other


Ευχαριστώ για τα σχόλια! Σε επόμενη ανάρτηση θα σας ενημερώσω για το αποτέλεσμα.
Φιλιά!

Thanks for all the comments! In a next post I will inform you of the outcome.
Kisses!


10 σχόλια:

  1. Καλως ηρθες και παλι!!!

    Μου αρεσουν τα χρωματα που διαλεξες στο βραχιολακι ειναι αγαπημενος μου συνδυασμός!
    Αυτο που δεν μου αρεσει ειναι τα διαφανη κρυσταλακια που κρεμονται και η επανω σειρα με τις μπλε πετρες!!!!
    Παντως φαινεται να φτιαχνετε δυσκολα!!!!
    φιλια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου Χριστίνα! Εύχομαι να ξεπεράσεις γρήγορα αυτό που σε απασχολεί. Οι συνδυασμοί στο βραχιόλι σου μου άρεσαν πολύ όπως και η τεχνική που χρησιμοποίησες. Εγώ θα σου πρότεινα το εξής: Κρατάς το πάνω μέρος του βραχιολιού δηλαδή το κύριο μέρος του αφαιρώντας τα δύο τελειώματα που χρησιμοποίησες για να δεθεί το βραχιόλι στο χέρι.Αφαιρείς τις διάφανες χαντρούλες και τις γαλάζιες χαντρούλες που έχεις στην μία πλευρά.Για τα πλαϊνά μέρη που θα αποτελέσουν και το δέσιμο του βραχιολιού σου μπορείς να βάλεις από δύο σειρές με τις γαλάζιες σου χαντρούλες. Έτσι την προσοχή θα τραβάει το κύριο μέρος του βραχιολιού (που είναι πανέμορφο) και θα κάνει ωραία αντίθεση με τις γαλάζιες σου χαντρούλες. Αυτή είναι η ταπεινή μου γνώμη. Θα περιμένω να δω τελικά τι θα κάνεις.Πιστεύω ότι θα βρεις τη λύση και δεν θα χρειαστεί να το ξηλώσεις.Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. θα το φορούσα ευκολότερα στο λαιμό σαν τσόκερ επειδή έχει ανισόμετρα τελειώματα.κατά τα άλλα το βρίσκω πολύ καλοκαιρινό και χαρούμενο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα κορίτσια! Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τα σχόλια. Έχω να παρατηρήσω πως είστε μέσα στο μυαλό μου. Καταρχήν daphnofila πράγματι κι εμένα τα τελειώματα που δένουν το κεντρκό κομμάτι δεν με ενθουσιάζουν. Έγιναν απο λάθος γιατί το ξεκίνησα με ένα κομμάτι κορδόνι που αποδείχτηκε μικρό κι επειδή λυπόμουν να το χαλάσω σκέφτηκα τη συγκεκριμένη μάτιση. Πριν απο αυτό είχα σκεφτεί κι εγώ τις δυο σειρές χαντούλες αλλά πάλι κάτι δεν μου πήγαινε. Εσύ πάλι Δέσποινα το προχώρησες παρακάτω. Το τσόκερ δεν είναι καθόλου κακή ιδέα όπως νομίζω κι ένα μακρύτερο λίγο κολιέ... θα φέρνει ίσως στο νου κάτι εξωτικό!....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα Χριστινάκι....
    Πολύ ωραία χρώματα, εμένα μ' αρέσουν πολύ η "αρχή" και το "τέλος", τα πλαϊνα δηλ, αλλά δεν με ενθουσιάζουν τα διάφανα που κρέμονται. Θα μου άρεσε να είναι από κάτω όπως είναι και από πάνω, να είναι γύρω γύρω δηλ. τα μπλέ πετραδάκια...
    Πάντως είναι ποοολύ ιδιαίτερο και φαίνεται ότι έχει πολύ δουλειά..

    Φιλιά,
    Άννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Άννα!
      Συγγνώμη για την καθυστέρηση αλλά ο υπολογιστής μου μάλλον τα παιξε και δεν έχω μπει δυο μέρες τώρα στο blog. Ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο, θα το λάβω και αυτό υπόψη αν και μάλλον έχω καταλήξει σε κάτι που νομίζω οτι θα είναι αρκετά ιδιαίτερο! Αναμείνατε... Φιλιάα!!!

      Διαγραφή
  6. εμενα μ αρεσουν τ χρωματα που επελεξες τα διαφανα κρυσταλακια μου φιανεται οτι για εμενα θ το εκανε λιγο βαρυ!και παλι αυτο ειναι θεμα γουστου εγω συνηθιζω να φοραω λεπτα κοσμηματα αυτο δεν σημαινει οτι τα φορανε κ ολες!!!! μην αγχωνεσαι, μπορει να παιδευτηκες αλλα τιποτα δεν παει χαμενο! σημασια εχει η δημιουργια αποτυχιες παντα υπαρχουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα! Ευχαριστώ πολύ το χειρότεχνο για το σχόλιο. Πραγματικά σημασία έχει πάντα η δημιουργία!

      Διαγραφή
  7. Πολύ ωραίο το blog σου..σε ακολουθώ..Αν θες ρίξε και εσύ μια ματιά..
    blog:alldaybeautiful.blogspot.gr
    facebook:alldaybeautiful

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ alldaybeautiful. Έριξα και τη ματιά μου. Σ'ακολουθώ.

      Διαγραφή

I Looove comments!!!!

A Little Colorful-Black Dress!

Dress, Desigual (old, but this one is also super!!!) / Sandals, Sam Edelman  /  Bag, Paul's Boutique (old season, but this one ...