23 Σεπτεμβρίου 2013

My Weekend!

Δεν μπορώ να πω ότι έκανα κάτι ενδιαφέρον. Πέρα από τις δουλειές του σπιτιού (ξέρετε, τα σαββατιανά), τα μαγειρέματα και την προετοιμασία των παιδιών για το σχολείο, κατά τα άλλα ούτε μια βόλτα. Μόνο μέχρι τον μπακάλη. Χτες έβλεπα φόρμουλα ένα και είπα του Μανώλη πόσο θα ήθελα να βρισκόμουν εκεί (στη Σιγκαπούρη). Ανάμεσα σε όλο αυτό τον κόσμο και την αδρεναλίνη. Ας είναι. Δεν έχω παράπονο. Τουλάχιστον ευχαριστήθηκα το σπίτι μου που δεν το βλέπω και τόσο τις καθημερινές.

 I can' t say I did something interesting this weekend. Beyond all the housework, the cooking and preparing children for school. Didn't even go for a ride. Only to the grocery. Yesterday I saw formula1 on TV and said to Manolis how I wish we were there (in Singapore). Among all those people and all that adrenaline. No complaints though. Don't get to enjoy my house so much during the week.

                                Έχετε πάει ποτέ σε αγώνα φόρμουλα 1? Εγώ όχι αλλά που ξέρεις?
                                Προλαβαίνω τους επόμενους αγώνες στην Αυστραλία (χι χι)

 Have you ever been to Formula 1 races? Not me but who knows?
    I may make it to the next in Australia (hi hi)
                               photo via formula1.com

Με το να είμαι λοιπόν σπίτι είχα χρόνο να παρακολουθήσω και να διαβάσω άλλα blogs. Γιατί τα Σαββατοκύριακα μπορεί να μην μπλογκάρω , παρακολουθώ όμως. Και με ιδιαίτερη χαρά ανακάλυψα ότι η Kasey Campos από το My Life on the Divide φιλοξένησε το 1ο DIY project μου. Αυτό εδώ. Σ' ευχαριστώ Kasey!

With the fact i was at home I had time to watch and read other blogs. Because weekends i may not blog, but i do follow. And with great pleasure I discovered that Kasey Campos from My Life on the Divide hosted my first DIY project. This one. Thank you Kasey!

 

Επίσης ποτέ δεν παραμελώ να διαβάσω τα σχόλια που μου αφήνετε. Αυτά είναι που με τονώνουν εξάλλου και μου δίνουν δύναμη να συνεχίσω το blog. Σας ευχαριστώ!
Και στο mail εχω αρχίσει πλέον να μπαίνω καθημερινά. Γιατί εκτός από τα spam (μα γιατί στέλνουν αυτά τα μηνύματα, μπορεί να μου εξηγήσει κανείς? 'Οντως ξεπλένεται τόσο χρήμα ή μήπως χαρίζουν λεφτά με το τσουβάλι στις λοταρίες κι εμείς το παίζουμε δύσκολοι?), λαμβάνω διάφορες προτάσεις συνεργασίας και προσκλήσεις για εκδηλώσεις. Οι περισσότερες βέβαια είναι στην Αθήνα ή τέλος πάντων στην ενδοχώρα πράγμα που με κάνει να εύχομαι να μην είχα μια θάλασσα να μας χωρίζει ή καλύτερα (την Κρήτη δεν την απαρνιέμαι) να είχα πολλά λεφτά να ταξιδεύω συνέχεια. Μια τέτοια εκδήλωση ας πούμε είναι αυτή:

 Also, i never neglect to read the comments you leave me. They are very stimulating and give me strength to continue blogging. Thank you!
I have also begun to enter my e-mail daily. Except for all those spam messages (can anyone explain to me the cause of all those spam messages? Is there a reason people do this?), i receive various cooperation proposals and invitations to events. Most of them of course are in Athens, something that makes me wish there was no sea dividing us from the rest of Greece, or better (love living in Crete) had a lot of money for many travels. Such an event is this:


Πιστεύω πως άλλοι φίλοι bloggers δεν θα το χάσουν. Αχ, κάτι τέτοιες στιγμές θα ήθελα να είχα συνεργάτη - ανταποκριτή (δεν είμαι ψωνάρα απλά πέρνω το χόμπι μου σοβαρά)!
Σας αφήνω εδώ και σας εύχομαι να περνάτε καλά σε ότι κι αν κάνετε. Θα τα πούμε πάλι αύριο.

 I think other fellow bloggers won't lose this. Ah, times like these I wish I had a partner or a correspondent (i'm not a crank, just taking my hobby seriously)!
I leave you here and wish you well in whatever you do. We'll talk again tomorrow.

Φιλιά!!!
xo xo


8 σχόλια:

  1. Γεια σου Χριστίνα. Κι εγώ το Σ/Κ τα ίδια έκανα, δουλειές, καθαριότητα κλπ. Να πας Σιγκαπούρη αλλά το τελευταίο πράγμα που θα θέλεις να δεις είναι η Formula 1. Εκεί παιδί μου είναι παράδεισος. Έχει τόσα όμορφα μέρη για βόλτα και αγορές που μάλλον θα αφήσεις τον Μανώλη να κάνει ότι θέλει και εσύ θα κάνεις το δικό σου πρόγραμμα. Συγχαρητήρια και για το reblogging του tutorial!
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Miss Margaret!
      Με ταξίδεψες!!! Η φόρμουλα 1 θα ήταν η αφορμή για να πάω και σίγουρα θα έκανα φοβερό πρόγραμμα. Ποτέ δεν πάω αδιάβαστη κάπου. Θέλω να τα δώ ΟΛΑ! Πόσο μάλλον σε ένα τόσο εξωτικό και ταυτόχρονα σύγχρονο μέρος. Σ' ευχαριστώ!
      Χριστίνα

      Διαγραφή
  2. Λοιπόν!Η formula 1είναι η μεγάλη μου αγάπη!!!Πριν 3 χρόνια ο γλυκός μου αντρούλης με πήγε Ιταλία στην πίστα της Μόντσα και είδα από κοντά!!ΤΕΛΕΙΟ ΘΕΑΜΑ!!Από κοντά είναι 1000000 φορές καλύτερο θέαμα!Άσε που με πιάσανε τα κλάματα με το που είδα να περνάνε από μπροστά μου τα μονοθέσια στον πρώτο γύρο!!Λατρεμένο άθλημα.Μακάρι να ξαναπάω!!!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τυχερούλα! Είμαι σίγουρη πως θα ξαναπάς αφού σ'αρέσει τόσο. Πράγματι πρέπει να είναι μοναδική εμπειρία.
      Καλό βραδυ!

      Διαγραφή
  3. καλημερα Χριστινακι μου! καλη εβδομαδα να εχεις! φιλια πολλα! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή

I Looove comments!!!!

A Little Colorful-Black Dress!

Dress, Desigual (old, but this one is also super!!!) / Sandals, Sam Edelman  /  Bag, Paul's Boutique (old season, but this one ...