24 Σεπτεμβρίου 2013

Καταστήματα Zoulovits ...via FauxBilicious!


Την προηγούμενη εβδομάδα έλαβα ένα δώρο από τα καταστήματα Zoulovits. Πρόκειται για ένα e-shop με πλούσια ποικιλία σε είδη γάμου, κουζίνας και δώρων για τον άντρα, τη γυναίκαι και το παιδί.Οτιδήποτε από κρυστάλλινα βάζα μέχρι γούρια, μέχρι κεραστήρια για τον άντρα και παιδικά φωτογραφικά άλμπουμ.
 Τα καταστήματα είχαν την ευγενή καλοσύνη να μου στείλουν αυτό το όμορφο Βραχιόλι Pretty Lady! Είναι τόσο προφανές το γούστο μου και η προτίμησή μου στις πέτρες? Ομολογώ ότι από τη μέρα που το έλαβα δεν το έχω βγάλει από το χέρι μου... μ' αρέσει!
Το βραχιόλι είναι της δημιουργού Μάγια Ζούλοβιτς, αποτελείται από ημιπολύτιμες πέτρες αχάτη και γαλάζια σταυρουδάκια από φίλντισι και έρχεται σε μια πολύ όμορφη συσκευασία.






Σας είπα ότι δεν το βγάζω από το χέρι μου... αυτό και το αγαπημένο μου ρολόι!

   All photos by Christina P.


Οι παρακάτω φωτογραφίες είναι από τo e-shop Zoulovits. Κομμάτια που επέλεξα βάσει του γούστου μου.





7 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο το βραχιολάκι, ιδιαίτερα επίσης μου άρεσε το χρυσό βραχιόλι εμπνευσμένο από την ελιά.

    http://dresstoexpressyou.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραίο το βραχιόλι καλή κ η συσκευασία!με τις υγείες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολυ ωραιο το βραχιολακι και διακριτικο!! σε ακολουθω! Εαν θελεις ανταπεδωσε!! :)

    http://dreamstylesplash.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έχει πολύ ωραία πράγματα το κατάστημα Zoulovits κι εσύ εξαιρετικό γούστο.
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

I Looove comments!!!!

A Little Colorful-Black Dress!

Dress, Desigual (old, but this one is also super!!!) / Sandals, Sam Edelman  /  Bag, Paul's Boutique (old season, but this one ...