16 Δεκεμβρίου 2013

Dreaming of a Watch from The Watch Gallery!

Ονειρεύομαι να αποκτήσω αυτό το ρολόι!

I'm dreaming of this watch!


Και ξέρω ακριβώς που θα το βρώ!
Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που ανακάλυψα τελευταία - πιο σωστά, ενημερώθηκα γιαυτό τελευταία - και στο οποίο μπορείς να βρείς ρολόγια που ξεκινάνε από πολύ χαμηλές τιμές και φτάνουν τα ύψη! (η δική μου επιλογή μάλλον κλίνει προς τα ύψη, γιαυτό το ονειρεύομαι άλλωστε). Φυσικά είναι Chanel, φυσικά έχει λευκό μπρασελέ (έχω ξαναπεί πως το λευκό είναι το αγαπημένο μου χρώμα), φυσικά έχει διαμάντια (ο καλύτερος φίλος της γυναίκας, όπως λένε και τα τραγούδια) και φυσικά είναι αδιάβροχο για να μην το αποχωρίζομαι ούτε στη θάλασσα το καλοκαίρι! (τώρα σοβαρά, λέτε να το φόραγα στη θάλασσα?)
Εσείς περάσατε μια βόλτα από το The Watch Gallery ή ακόμα? 
Ποιό ρολόι ονειρεύεστε ν' αποκτήσετε?

And I know exactly where to find it!
An online store that I discovered recently - more correctly, I was informed of recently- and where you can find watches that start at very low prices and reach very big heights! (I think my choice leans towards heights, that's why I'm dreaming of it). Of course it's Chanel, of course it has a white ceramic bracelet (I have already said that white is my favorite color), of course it has diamonds (a woman's best friend, as the songs say) and of course it is waterproof so I can wear it at the beach in the summer! (not sure if I would do that though)
Have you gone over to The Watch Gallery yet?
Which is your dream watch?


10 σχόλια:

  1. WOW!!! Τί ύψη, καλέ?!
    Εσύ έχεις χτυπήσει κορυφή!!!
    Μακάρι να το αποκτήσεις!!
    Είναι super!
    Φιλάκια!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατι παρομοιο και οικονομικοτερο σιγουρα μπορω ν'αποκτησω! Δεν θα με χαλαγε. Ωστοσο, επειδη το συγκεκριμενο ποστ το χω γραψει για εναν διαγωνισμο, θα ηθελα να μου ευχηθεις να ειμαι μια απο τις εξι τυχερες νικητριες. Το επαθλο , πιστεψε με, ειναι πολυ καλυτερο απο ενα ρολοι!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Μέσα από την καρδιά μου, σου το εύχομαι!!!
      ;-)

      Διαγραφή
  2. ειναι πανεμορφο!!!
    ευχομαι να στο φερει ο αι Βασιλης! ;)

    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λίγο δύσκολο να μου το φέρει ο Άι Βασίλης (τσούζει). Ωστόσο μπορεί να μου φέρει το έπαθλο ενός διαγωνισμού στον οποίο έστειλα αυτή τη δημοσίευση. Το έπαθλο αυτό το προτιμώ η αλήθεια είναι από το ρολόι και δεν θα χάσετε ούτε εσείς αν το κερδίσω. Γιαυτό ευχηθείτε μου να μαι τυχερή!!!
      Φιλάκια!!!!!

      Διαγραφή
  3. Μου αρέσει κι εμένα πάρα πολύ!
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

I Looove comments!!!!

A Little Colorful-Black Dress!

Dress, Desigual (old, but this one is also super!!!) / Sandals, Sam Edelman  /  Bag, Paul's Boutique (old season, but this one ...