14 Δεκεμβρίου 2013

Project Jewelry Workspace: What I Want!

Πολλές φορές με ρωτάνε πως προλαβαίνω με δουλειά, σπίτι, παιδιά, σύζυγο, να φτιάχνω και κοσμήματα. Τον πρώτο καιρό απαντούσα οτι δεν βλέπω τηλεόραση. Την έχω κόψει. Εκτός όμως από την τηλεόραση προσπαθώ να εφαρμόζω και μια άλλη τακτική, πιο αποδοτική. Της καλής οργάνωσης. Μετά τη δουλειά "τεμαχίζω" τον χρόνο μου. Κάτι σαν ημερήσιο πρόγραμμα: Σήμερα θα κάνω αυτά στο σπίτι, θα μαγειρέψω αυτό, θα ασχοληθώ με το blogging τις τάδε ώρες (συνήθως μετά που θα πάνε τα παιδιά για ύπνο ή πολύ πρωί πριν ξυπνήσουν - εγώ σηκώνομαι στις 6). Σ΄αυτό το πρόγραμμα βέβαια δεν υπάρχει χρόνος για κόσμημα. Τώρα πιά όχι. Έτσι ασχολούμαι μόνο τα Σαββατοκύριακα. Εννοώ στην πράξη. Γιατί τις καθημερινές όλο και κάποιο σχέδιο θα κατεβάσει ο νούς μου και θα το μεταφέρω στο χαρτί. Ωραία ως εδώ. Το κακό είναι πως το εργαστήρι μου δεν δείχνει το ίδιο οργανωμένο. Κι αυτό δεν με βοηθάει καθόλου στη διαδικασία της δημιουργίας. Αποφάσισα λοιπόν να βάλω ένα στόχο για το 2014: να οργανώσω το εργαστήρι μου. Κι επειδή είναι μια διαδικασία χρονοβόρα (γιατί θέλω να το κάνω ονεριρεμένο) προβλέπω να μου πάρει όλο το 2014 (μήπως υπερβάλω? Θα το δούμε). Δεν θέλω να αγχωθώ και μάλιστα σκέφτομαι να μοιραστώ τη διαδικασία μαζί σας. Σε πρώτη φάση έχω μαζέψει φωτογραφίες (φυσικά από το pinterest) και θα γράψω μια λίστα με τις δουλειές που πρέπει να γίνουν ώστε να το μετατρέψω στο χώρο που φαντάζομαι. Έχω κάνει και σκίτσο!


Ας πάρω τώρα τα δεδομένα μου:

Έχω έναν άνετο χώρο, σχεδόν σε αποκλειστικότητα (προς το παρών τουλάχιστον)
Έχω ένα μεγάλο τραπέζι που χρησιμοποιώ ως μπάγκο εργασίας.
Έχω και μια ασορτί με το τραπέζι καρέκλα.
Έχω υλικά
Έχω εργαλεία

Τι μου λείπει: Οργάνωση

    Μπορείτε να το δείτε και μόνοι σας!


    photos by Christina P.

Τι απαιτεί η οργάνωση? Αποθηκευτικούς χώρους!!!!

Πως θέλω να διαμορφωθεί ο χώρος?

Θέλω πολύ λευκό για να βάλω χρώμα: χρυσό, ροζ, τυρκουάζ, λίγο μωβάκι, λίγο πρασινάκι, ίσως ελάχιστο μαύρο και γκρι. Λίγο luxury με boho look!
Μην μου πείτε πως δεν είναι ωραίο το λευκό? Δίνει και μια αίσθηση καθαριότητας!

Εργασίες που πρέπει να γίνουν:
1) Να αναμαζέψω το χάλι! Δηλαδή να πετάξω τη σαβούρα!
2) Να βάψω λευκό το τραπέζι και την καρέκλα (καλοκαιρινή εργασία)
3) Να βάψω τον χώρο (πολύ βάψιμο θα πέσει. Επίσης καλοκαιρινή εργασία)
4) Να φτιάξω ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ inspiration board (όλοι οι δημιουργοί που σέβονται τον εαυτό τους έχουν ένα τέτοιο)

                            Αυτό ακριβώς!

5) Να μπει καθρέφτης (απαραίτητος)

                          Κατά προτίμηση σε βενετσιάνικο στυλ!

6) Αποθηκευτικός χώρος για τα έτοιμα κοσμήματα

                      Καλό έ? Ότι πρέπει για επείδειξη των έτοιμων και δεν σκονίζονται κιόλας!

7) Να τακτοποιηθούν τα υλικά και εργαλεία
8) Θέλω μουσική
9) Θέλω μια γωνίτσα για τα εκθέματα
10) Θέλω μια γωνίτσα για το laptop (μιλάω λες και το έχω) απ' όπου θα bloggaρω.....

      Κάτι τέτοιο ίσως?
      photos via pinterest

11) Θέλω να έχω πάντα λουλούδια στο χώρο

Θέλω, θέλω, θέλω.... με λίγα λόγια θέλω ένα ατελιέ!

Α! Και επίσης όλα αυτά να γίνουν με το ελάχιστο κόστος! (έχουμε και κρίση μην το ξεχνάμε αυτό)

Μείνετε μαζί μου για να δείτε αν θα τα καταφέρω!!!!!



10 σχόλια:

  1. χαχαχα
    ανοργανωτη ε;;;
    ελα μια χαρα με τους αποθηκευτικους χωρους!
    πολυ χρησιμοι!
    καλο σκ αγαπη! φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Κική μου!
      Έχω ήδη αρχίσει το ψάξιμο. Το πρόβλημα είναι πως γιαυτά που φαντάζομαι χρειάζονται να γίνουν κάποια έξοδα και τώρα δεν διαθέτω. Βάζω στόχους όμως και θα το παλέψω.
      Φιλιά! Καλό Σαββατοκύριακο!!!!

      Διαγραφή
  2. Δεν έχω καμιά αμφιβολία πως θα τα καταφέρεις!!!
    Βάζω και στοίχημα!!!
    ;-)
    Φιλάκια, κούκλα!!!
    (Εύχομαι το ατελιέ των ονείρων σου να το αποκτήσεις!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τις ευχές και ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη που μου δείχνεις. Ίσως και να κερδίσεις το στοίχημα γιατί ένας λόγος που άρχισα αυτά τα post είναι για να έχω ένα κίνητρο και κάθε βδομάδα να κάνω και κάτι.
      Καλό Σαββατοκύριακο!!!!

      Διαγραφή
  3. Κοριτσάκι μου μη σκας, όλοι οι καλλιτέχνες έχουν ένα σπίτι μπάχαλο! Που να δεις το δικό μου...ως να κάνω το εργαστήριο μου τρίβω έπιπλα μέσα στο σαλόνι, όταν θέλω να κάνω κάποια τεχνική αναπαλαίωσης! Το έχω πάρει απόφαση...δεν πρόκειται να έχω σωστό μανικιούρ και σπίτι στην εντέλεια!
    Η τέχνη θέλει θυσίες ,τα λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι πράγματι η τέχνη θέλει θυσίες. Τι γίνεται όμως όταν είσαι καλλιτέχνης κι έχεις και μια δόση τελειομανίας? Δύσκολο να τα συνδυάσειις. Γιαυτό προσπαθώ να κλίνω προς το καλλιτεχνικό που με γεμίζει!!!
      Καλό Σαββατοκύριακο!!!!

      Διαγραφή
  4. I love the picture with the jewelry drawers! Something like what mia had in the princess diaries! Hope you get all these one day :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Hello Pallavi! Sorry, i haven't had time to translate this post yet. But thank you for your comment and your wishes!!!

      Διαγραφή
  5. Χριστίνα μην αγχώνεσαι. Μια χαρά θα τα καταφέρεις.
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν αγχώνομαι Miss Margaret, γιαυτό και μου δίνω χρόνο. Θα τα καταφέρω γιατί ήρθε ο καιρός και έχω πάρει την απόφαση να κάνω τα όνειρά μου πράξη!

      Διαγραφή

I Looove comments!!!!

A Little Colorful-Black Dress!

Dress, Desigual (old, but this one is also super!!!) / Sandals, Sam Edelman  /  Bag, Paul's Boutique (old season, but this one ...