3 Δεκεμβρίου 2013

Jewelry Workshop: Day 12!

Πλησιάζοντας σιγά σιγά στο τέλος του κύκλου των μαθημάτων κοσμήματος (αύριο είναι το τελευταίο, σνιφ) και ταυτόχρονα στις γιορτές των Χριστουγέννων, φτιάξαμε ένα ρόδι η καθεμιά για να στολίσουμε στο σπίτι μας ή να δωρίσουμε.

As we slowly approach towards the end of our jewelry courses (tomorrow is the last lesson, snif) and Christmas holidays, we each made a pomegranate to decorate our home or donate.

Άλλη χρησιμοποίησε αλπακά και άλλη ορείχαλκο. Όλα έγιναν μοναδικά και πανέμορφα!
Other used white metal and other brass. All were unique and gorgeous!

Δυστυχώς η φωτογραφική γέμισε κι έτσι δεν μπόρεσα να τραβήξω τα ρόδια τελειωμένα (πάλι ανοργάνωτη πήγα).
Γιαυτό κάποιες μέρες μετά τράβηξα το δικό μου φωτογραφία.... έτσι για να πω ότι σας έδειξα ένα.

Unfortunately the camera was filled so I could not take photos of finished pomegranates (once more i was unorganized).
Therefore, some days after i took a photo of my creation.... just to say that I showed you one.
    photos and collage by Christina P.

Αν και φέτος μου είναι πολύ δύσκολο για προσωπικούς λόγους, προσπαθώ να μπω στο κλίμα των Χριστουγέννων. Ήδη το ρόδι μου έχει λάβει θέση στο σπίτι. Κάπου ανάμεσα στη δουλειά, το σπίτι, τα διαβάσματα, τα διαγωνίσματα, τις μουσικές πρόβες του μεγάλου, θα ξεκλέψουμε χρόνο και θα στολίσουμε και το δέντρο.
Εύχομαι σε όλους έναν χαρούμενο και γιορτινό μήνα που θα βοηθήσει να βάλουμε καινούριους στόχους και να κάνουμε νέα και δημιουργικά ξεκινήματα!

Although my year has been very difficult for personal reasons, I'm trying to get in the mood of Christmas. Already the pomegranate has taken it's place in the house. Somewhere between work, home, readings, exams, musical rehearsals, we will find time and decorate the tree also.
I wish everyone a joyous and festive month, which will help put new goals and make new and creative startups!

14 σχόλια:

  1. Καλές γιορτές, κορίτσι μου!
    Μακάρι όλοι μας να καταφέρουμε να κρατήσουμε την αισιοδοξία μας!
    Υπέροχα τα ρόδια σας! Πολύ μου άρεσαν!
    Φιλάκια!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, ποσο μ'αρεσει οταν μου γραφετε σχολια! Να στε καλα Γιαννα και Γιαννη! Να περνατε ομορφα στη Συρο!

      Διαγραφή
  2. Καλό μήνα Χριστίνα μου ! Αυτό το χειροποίητο ρόδι σου είναι πραγματικό κόσμημα και εύχομαι να σου φέρεη ότι χρειάζεσαι για να είσαι καλά
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από τη φύση μου είμαι αισιόδοξη! Πάντα πιστεύω ότι τα πράγματα θα πάνε καλύτερα και όχι χειρότερα. Ευτυχώς εχω γύρω μου αγάπη που είναι το πιο σημαντικό και που βοηθάει πάντα να ξεπερνάμε τα δύσκολα!

      Διαγραφή
  3. Ooh, how pretty! I loved the gold pendant ! You are truly an artist my dear :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Wow! Katapliktiki douleia ekanes! Vgike teleio to diko sou!
    Euxes gia enan iperoxo Dekemvrio! Elpizw na mpeis sto klima twn Xristougennwn kai na ksehaseis tis ennoies sou...Na pernas iperoxa! S'euxaristw poli gia ola! :)

    Call me M | Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γειά σου Μ! Πάντα χαίρομαι να διαβάζω σχόλιά σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Άξια θαυμασμού!!! Χριστινάκι σου έχω βραβειάκι ...κόπιασε να το παραλάβεις ! http://skepiloges.blogspot.gr/2013/12/christmas-award.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ χαίρομε που σε βρήκα! Χρόνια Πολλά και πάντα δημιουργική όπως τώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

I Looove comments!!!!

A Little Colorful-Black Dress!

Dress, Desigual (old, but this one is also super!!!) / Sandals, Sam Edelman  /  Bag, Paul's Boutique (old season, but this one ...