27 Δεκεμβρίου 2013

My Warmest Wishes!

Μια γρήγορη ανάρτηση απόψε μόνο και μόνο γιατί σας το είχα υποσχεθεί! Κι επειδή ο χρόνος μου είναι ακόμα περιορισμένος και δεν έχω προλάβει να επισκεφθώ τα blogoσπιτάκια σας, πέρασα απόψε για να σας ευχαριστήσω και "δημοσίως" για όλες τις θερμές ευχές σας και να ευχηθώ κι εγώ με τη σειρά μου να περνάτε όμορφα αυτές τις Άγιες μέρες παρέα με τους αγαπημένους σας! 
Υγεία και Αγάπη να έχετε πάντα!

A quick post tonight just because Ι promised! And because my time is still limited and I haven't had the time to visit all of your beautifully decorated blogs, I decided to thank you in "public" for all your warm wishes and wish you in return to be enjoying your life these holy days (and always) along with your loved ones!
Health and Love to you all!

Ιδιαίτερες ευχές θα ήθελα να δώσω στους δημιουργούς των παρακάτω blog:

Special wishes to the creators of the following blogs:




http://syros2js.blogspot.gr (παιδιά δεν με άφηνε να πάρω την κεφαλίδα σας!)





http://palulife.blogspot.gr (sorry Pallavi couldn't use your blog image!)

http://abycraft.blogspot.gr (για κάποιο λόγο Aby μου δεν μπόρεσα ούτε τη δική σου κεφαλίδα να αντιγράψω!)




http://koukouvagiakaisoi.blogspot.gr (τι να πω πια γιαυτές τις κεφαλίδες!)
Εύχομαι κορίτσια κάθε blogoεπιτυχία!

Wishing you a great blogging success!

Επίσης ευχαριστώ όλους όσους μου έστειλαν ευχές μέσω email και facebook!

Also thanks to all of you who sent me wishes through email and facebook!

Κατά πάσα πιθανότητα θα τα πούμε του χρόνου ...... με πολλά FauxBilicious κοσμήματα made by Christina!

See you next year with many FauxBilicious Jewelry made by Chrisitna!



20 σχόλια:

  1. Xριστινα μου με τιμας ιδιαιτερα!
    ευχαριστω μεσα αο τη ψυχη μου!
    θελω να ξερεις οτι και για μενα εισαι μια ξεχωριστη φιλη blogger ου αγαω και σεβομαι αεριοριστα!
    να ερνας καλα με την οικογενεια σου!
    χρονια ολλα και καλα!
    με υγεια και χαρα!\καλο βραδυ φιλη μου!
    φιλακια ολλα! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ααα Χριστινάκι σε ευχαριστώ πολύ για την όμορφη ανάρτηση σου και τα καλά σου λόγια!! Να είσαι πάντα καλά και σε περιμένουμε το νέο έτος με πολλές δημιουργίες!!
    Φιλιά και Καλή Χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωωωωω, τί γλυκιά που είσαι!!!
    Χρόνια πολλά, κορίτσι μου!!! Υγεία, χαμόγελο και ό,τι άλλο λαχταρά η ψυχούλα σου!!!
    (Μην απολογείσαι για την εικόνα: έχω απενεργοποιήσει το δεξί κλικ!)
    ;-)
    Τα λέμε του χρόνου!!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααααααααααααααα έτσι εξηγείται! Και του χρόνου να μαστε όλοι καλά να ξανανταλάξουμε ευχές! Τα λέμε την πρώτη Παρασκευή της νέας χρονιάς.... σωστά?

      Διαγραφή
  4. Xristina mou ta gatzet ta brhka tyxaio sto internet.
    athsa sto google dvrean xristougenniatika gadget kai ta brhka.
    sou aresei kati. ueleis na sto steilo ton kodika;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν χρειάζεται Κική μου. Ευχαριστώ για την πληροφορία όμως. Φαίνεται πως ανά ζητούσα με λάθος έκφραση. Του χρόνου θα ξέρω! Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Ε, Μα φυσικά και θα τα πούμε και του χρόνου...
    Να΄σαι καλά και να περάσεις αξέχαστα εύχομαι, τις υπόλοιπες γιορτινές μέρες...!
    Πολλά φιλιά σου στέλνω...και 2014 ευχές!♥
    **Αννιώ**

    υγ.Με συγκίνησες με την ιδιαίτερη αναφορά σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σε ευχαριστώ ολόψυχα Χριστίνα μου για την αναφορά σου!!!!! Με τιμά!!!!!
    Εγκάρδιες ευχές για το νέο έτος!!!!!!! Ότι επιθυμείς να γίνει πραγματικότητα!!!!!!
    Πολλά γιορτινά φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κορίστσια πολλές πολλές ευχές! Το νέο έτος να μας βρεί όλους καλά και πάντα με αγάπη στις καρδιές μας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να είσαι καλά Χριστίνα, σ΄ευχαριστούμε πολύ πολύ! Καλή Πρωτοχρονιά και μια υπέροχη χρονιά για σένα και την οικογένεια σου! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Great blog :) Would you like to follow each other? :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. χρόνια πολλά δημιουργική χρονιά με αισιοδοξία όνειρα και έντονα συναισθήματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ!!! ΜΕ ΥΓΕΙΑ !!!ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

I Looove comments!!!!

A Little Colorful-Black Dress!

Dress, Desigual (old, but this one is also super!!!) / Sandals, Sam Edelman  /  Bag, Paul's Boutique (old season, but this one ...