1 Ιανουαρίου 2014

And So It Has Begun!

Αυτό ήταν! 
Το 2014 είναι εδώ! 
Σκοπός μου να κάνω κάθε μέρα ξεχωριστή και ιδιαίτερη! 
Να δίνω αγάπη κάθε λεπτό αυτής της μέρας! 
Να δημιουργώ! 
Να αναπτύσσομαι σαν άνθρωπος, σαν μητέρα, σαν σύζυγος, σαν επαγγελματίας, σαν καλλιτέχνις! 
Να αποκτώ γνώσεις και να τις μεταδίδω!
Να δίνω έμφαση μόνο στο καλό!
Να κάνω μόνο θετικές σκέψεις!
Να ονειρεύομαι και να υλοποιώ τα όνειρά μου!
Να είμαι ευγνώμων!

Και όλα αυτά τα εννοώ!!!!!

Και με όλα αυτά νομίζω θα έχω και καλή υγεία!

Εσείς τι στόχους έχετε για το 2014?


And so it has begun!
2014 is here!
Aimming to make every day unique and special!
To be giving love every single minute of every single day!
To be creating!
To be evolving as a person, as a mother, as a wife, as a professional, as an artist!
To be acquiring knowledge!
To be emphasizing only on good!
To be making only positive thoughts!
To be dreaming and materializing my dreams!
To be grateful!

And I mean every single word I say!!!

And with all this I think I will have good health!

What goals do you have for 2014?



6 σχόλια:

  1. Καλώς το 2014!!! Οι στόχοι σου είναι ποιοτικοί και ανιδιοτελείς Χριστινάκι μου, γιαυτό και σου εύχομαι να γίνουν όλοι!Να είμαστε καλά και να ζούμε όσο μπορούμε περισσότερο αγαπημένα με τους ανθρώπους που αγαπάμε! Φιλιά γλυκιά μου και σε ευχαριστώ για την όμορφη παρέα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή Χρονιά Χριστίνα μου!
    Με υγεία, με δημιουργία, με χαμόγελα και χαρές...
    Πολλά φιλιά...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Happy new year Christina :) may you have many memorable moments in 2014! Hugs

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια πολλά! Καλή χρόνια με υγεία χαρά και αγάπη!
    Ευλογημένο το νέο έτος! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή χρονιά και όλοι σου οι στόχοι πραγματικότητα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σε χαίρομαι Χριστίνα μου, που βάζεις στόχους! Για μένα, κάποιες φορές, πρέπει να φθάσει ο κόμπος στο χτένι για να ενεργοποιηθώ! Περισσότερο αγωνιώ, αν θα καταφέρω όλα όσα θέτεις θαρρετά ως στόχους! Να είσαι καλά να τους επιτύχεις όλους! Καλή χρονιά! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

I Looove comments!!!!

A Little Colorful-Black Dress!

Dress, Desigual (old, but this one is also super!!!) / Sandals, Sam Edelman  /  Bag, Paul's Boutique (old season, but this one ...