22 Ιανουαρίου 2014

For Your Eyes only: Jewelry by Marco Bicego!

Κάποια ευχάριστα γεγονότα με αποκορύφωμα τα γενέθλια του μικρού μου γιού το Σάββατο, με κρατάνε και θα με κρατάνε μακριά από το blog μέχρι την ερχόμενη εβδομάδα. Νομίζω έπρεπε να σας ενημερώσω για να μην με θεωρήσετε ασυνεπή στο καθημερινό μας ραντεβού (μην με κακοχαρακτηρίσετε κιόλας, χι χι!)

Από την άλλη έχω να σας πω για ένα site που ανακάλυψα πρόσφατα, με καταπληκτικά κοσμήματα! Μιλάμε βέβαια για "αληθινά κοσμήματα" από χρυσό, με πολύτιμους λίθους, διαμάντια, κλπ. Πρόκειται για το Alson Jewelers. Ένας από τους σχεδιαστές τους είναι ο Marco Bicego, ιταλός και εξαιρετικά ταλαντούχος θα έλεγα. Δείτε και μόνοι σας!
    

Some things are happening. Good things, with the best one being my younger son's birthday on Saturday. So I will be away from blogging until next week . Just thought you should know.
 
On the other hand I have to tell you about a site I recently discovered, with some fabulous jewelry! We're speaking fine jewelry, made of gold, precious stones, diamonds, etc. It's Alson Jewelers. One of the designers is Marco Bicego, an extremely talented Italian. See for yourselves!

 Αυτό είναι το αγαπημένο μου κομμάτι!
 This is my favorite piece!













Δεν είναι καταπληκτικά?

Aren't they beautiful? I surely would wear one of these! Would you?




15 σχόλια:

  1. wow!!
    αυτο το επιφωνημα εβγαλα Χριστινακι μου!
    υπεροχα!

    καλημερα! φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Χριστίνα μου. Το Σάββατο έχω κι εγώ γενέθλια, είμαστε συνομήλικοι με το καμάρι σου :))) Τα κοσμήματα υπέροχα, θέλω το δαχτυλίδι με την πέτρα ΤΩΡΑ!!! Φιλάκιααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τα χιλιάσεις Ειρήνη μου! Υδροχοάκι κι εσύ! Περιστυχίζομαι από υδροχόους να ξέρεις. Είναι από τα αγαπημένα μου ζώδια. Πρώτα ήταν ο μπαμπάς μου, στη συνέχεια ήρθε η κολλητή μου η Σμαράγδη, μετά ο άντρας μου και τέλος ο Γιώργος μου!!!!!! Είναι να μην τους αγαπώ?

      Διαγραφή
  3. υπέροχα, πραγματικά! δεν ξέρω ποιο να πρωτοδιαλέξω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πράγματι πολύ όμορφα κομμάτια! Η τρίτη φώτο και η τελευταία είναι πιο πολύ στο στυλ μου αλλά ότι και α μου χαρίζανε θα το έπαιρνα τρέχοντας χαχαχα. Να χαίρεσαι τον γιόκα σου γλυκιά μου! Να τον καμαρώσεις όπως επιθυμείς.Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τις ευχές Λίλια! Πολύ ωραίες και οι επιλογές σου. Και μένα τα συγκεκριμένα που ανάρτησα με ξετρέλλαναν!!!!!!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Καλησπέρα Χριστινκι μου!να τα εκατοστήσει ο μικρούλης σου να είναι πάντα γερός ευτυχισμένος και τυχερός στη ζωή του!ευχαριστούμε για τις πληροφορίες που μας έδωσες για το site είναι όντως υπέροχα κοσμήματα!οι πέτρες τα σχέδια όλα καταπληκτικά!!και τρελαίνομαι για κοσμήματα έστω και για οφθαλμόλουτρο όταν πρόκειται για ακριβά!!σου στέλνω την αγάπη μου και πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Kate μου!!!!! Ευχαριστούμε πολύ για τις ευχές σου!!!!! Θα τα πούμε από βδομάδα!
      Φιλιά κι από μένα!

      Διαγραφή
  6. Είναι πάρα πολύ όμορφα!Περισσότερο από όλα μου το βραχιόλι με τις πολύχρωμες πέτρες!Υπέροχα!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χριστίνα μου, να χαίρεσαι τον γιόκα σου και να τον καμαρώνεις! Σίγουρα θα περάσατε υπέροχα στο πάρτυ, αλλά η μαμά κατάκοπη!!!!! Καλή ξεκούραση γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να χαίρεσαι το καμάρι σου Χριστίνα μου!!!!! Όπως επιθυμείς να δεις τα παιδιά σου!!!!!!
    Καλά να περάσετε και να χαρείτε τις όμορφες γιορτινές στιγμές!!!!
    Με ξετρέλαναν όλα τα κοσμήματα που μας παρουσίασες!!!!!! Τα θέλω όλα!!!!!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

I Looove comments!!!!

A Little Colorful-Black Dress!

Dress, Desigual (old, but this one is also super!!!) / Sandals, Sam Edelman  /  Bag, Paul's Boutique (old season, but this one ...