20 Ιανουαρίου 2014

Monday!

Ελπίζω να περάσατε ένα όμορφο Σαββατοκύριακο. Το δικό μου ήταν εντελώς βαρετό. Αφού την Κυριακή ξύπνησα με νεύρα. Ευτυχώς δεν κράτησαν πολύ. Στο blog της Λαμπρινής με περίμενε μια έκπληξη. Ένα ιδιαίτερο καλωσόρισμα, μιας και μόλις προχτές την ανακάλυψα στη "γειτονιά". Ευχαριστώ Λαμπρινή μου, θα τα λέμε!

I hope you all had a nice weekend. Mine was totally boring. Sunday morning I woke up feeling angry. Does this ever happen to you? Fortunately it didn't last long. On Lambrini's blog there was a surprise for me. A special welcome, because just the other day I discovered her in the "neighborhood". Thanks Lamprini!

Συνεχίζοντας από εκεί που σας άφησα το Σάββατο πρωί, θα παραμείνω σε αυτό το μακρύ λουλουδένιο κολιέ που έχει μεγάλη ζήτηση. Δυστυχώς δεν πρόλαβα να τελειώσω και τα τέσσερα κομμάτια. Βλέπετε μόνο το ένα υπολόγισα πως θέλει 4 με 5 ώρες για να ολοκληρωθεί. Εγώ δούλεψα συνολικά 6 ώρες. Τουλάχιστον έχω κάνει την προεργασία μου για τα υπόλοιπα . Εμμένω όμως στο σχέδιο για να σας δείξω πως μου το ζήτησε η κάθε κοπέλα. Κάθε προσωπικότητα κι ένας διαφορετικός τρόπος!

Continuing from where I left you on Saturday morning, I will remain at this long floral necklace which is in great demand. Unfortunately I did not manage to finish all four pieces. You see only one of those need 4 - 5 hours to be completed. I worked a total of 6 hours. At least I've done some "homework" on the rest. But I wanted to show you what each girl asked for. Each personality wants to have it's own way!

Αυτό είναι το πρώτο που είναι έτοιμο για παράδοση. Η κοπέλα το ήθελε πολύ μακρύ και σκέτο το λουλούδι! Ξεφεύγουμε από τα 53 εκατοστά. Σύνολο κρίκων 35! διαμέτρου 3,4 εκ. ο καθένας. Μήκος 62 εκατοστά!! Αυτή ήταν και η ιδιαιτερότητά του.

This is the first one and it's ready for delivery. The girl wanted it very long with a simple flower! It has a total of 35 links! 3.4 cm diameter each. Length 62 cm! That is what makes it special.
                                photos by Christina P.

 Να 'χετε μια καλή εβδομάδα!

Enjoy your week!






24 σχόλια:

  1. Πω, πω Χριστίνα μου ειναι υπέροχο!!!! Καλημέρα, φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Σοφία, αδερφή της Ειρήνης (καλά δεν λέω?) Ευχαριστώ πολύ!!!!!!!

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφο και πρωτότυπο! Μπράβο, καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Χριστίνα! Τι όμορφα σου έφτιαξε την μέρα, με την γλυκιά της έκπληξη, η νέα σου φίλη! Αυτά τα λουλούδια είναι αγαπημένα σε όλες τις βερσιόν!!! Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχουν πράγματι τρελλή επιτυχία! Θα βγάλω και βερσιόν με διπλό λουλούδι. Αναμείνατε στις οθόνες σας!!!!!

      Διαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλήμερα ..πολύ όμορφο !!!!
    οπός και τα αλά κοσμήματα που έκανες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Wow!!! Και φορεμένο θα αναδεικνύεται ακόμα περισσότερο η ομορφιά του...
    Μπράβο, κορίτσι μου!!!
    Φιλάκιααααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι αλλά λόγω του ύψους μου δεν θα ήμουν και το καλύτερο μοντέλο για το συγκεκριμένο. Αν έπειθα την κοπέλα που το πήρε, που είναι ψηλή και εντυπωσιακή να μας χαρίσει μια φωτογραφία? Θα το τολμήσω!
      Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  7. Είναι πολύ όμορφο Χριστινάκι!Καλή συνέχεια γλυκιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφο Χριστίνα μου! Μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χριστίνα μου με έχει ξετρελάνει!!!! Καλή συνέχεια!!!!
    Καλό βράδυ και φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χριστίνα συγχαρητήρια. Είναι πάρα πολύ ωραίο.
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Para poli omorfo! Ekanes katapliktiki douleia kai eimai sigouri oti i kopela pou to parigeile tha to apolausei!

    Call me M | Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

I Looove comments!!!!

A Little Colorful-Black Dress!

Dress, Desigual (old, but this one is also super!!!) / Sandals, Sam Edelman  /  Bag, Paul's Boutique (old season, but this one ...