12 Φεβρουαρίου 2014

A Heart for Your Valentine!

Δεν θέλω να γιορτάζω τον Άγιο Βαλεντίνο μια φορά το χρόνο. Και σαν παντρεμένη προσπαθώ να τον γιορτάζω συχνά...... σε κάθε γενέθλιο, επέτειο, ή όποτε μου κάνει κέφι........  για να μην κρυώσει εντελώς το πράγμα......... οι παντρεμένοι ξέρετε τι εννοώ. Τέλος πάντων!

I don't want to celebrate Valentine's Day once a year. And being married makes me want to celebrate often ...... every birthday, anniversary, or whenever I feel like it ........ so things wont completely cool off ......... those of you married know what I mean. Anyway!

Για όσους από εσάς σκέφτεστε να κάνετε το δωράκι σας έχω να προτείνω τις καρδιές του enamel.gr. Εκτός των άλλων, το enamel προσφέρει ειδική έκπτωση 20% σε όσα μενταγιόν έχουν σχήμα καρδιάς. Για να σας διευκολύνω επέλεξα κάποια από αυτά. Εσείς απλώς πατήστε το λινκ και .......... καλά ψώνια!

For those of you thinking of making a gift I propose the hearts of enamel.gr. Among other things, enamel offers 20% discount to all heart-shaped pendants. I chose some of them to help you decide. Simply click on the links and .......... good shopping!


 

                                                           Επίχρυση Καρδιά με Καρδιές


                                                        Επιχρυσωμένη Υπέροχη Καρδιά

                                                Χειροποίητο Επίχρυσο Μενταγιόν Καρδιές





                                                       Καρδιά Επίχρυση με Λευκό Σμάλτο






26 σχόλια:

  1. Α, πολύ όμορφες οι προτάσεις σου!
    Πάω να ρίξω μια ματιά στο site!
    Φιλάκια!
    Και να γιορτάζεις όσο πιο συχνά μπορείς!
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όλες, είναι υπέροχες Χριστίνα μου! Θα τις δείξω στον άντρα μου :)) Φιλάκιαααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφες οι προτάσεις σου. Σου εύχομαι να γιορτάζεις συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κάποιες μου άρεσαν πολύ! Πολύ καλές επιλογές Χριστίνα μου!!! Καλό βράδυ, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφες οι επιλογές σου Χριστίνα μου , της ιδίας άποψης και εγώ να γιορτάζουμε πιο συχνά τι μια φορά το χρόνο!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ααα έχει μεγάλη ποικιλία!! Κάποιες στη μέση μου άρεσαν πάρα πολύ! Κάθε μέρα να είναι Valentine για σένα και τον άντρα σου Χριστινάκι! Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ όμορφες οι καρδούλες Χριστίνα μου!!!! Ειδικά η πρώτη είναι για φάγωμα!!!!
    Εύχομαι κάθε μέρα να είναι μέρα γιορτής και αγάπης για σένα και τον αγαπημένο σου!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Σιλένα μου! Κι εμένα η πρώτη μου άρεσε ιδιαίτερα γιαυτό την έβαλα και πρώτη χι,χι!

      Διαγραφή
  11. Very nice pieces. Simple but elegant. Thanks for sharing. I know what you mean about Valentine's Day and keeping things fresh. So true.

    Thanks for your lovely comment. It means a lot. Happy Valentine's Day to you.

    Hope you entered my Worldwide V-Day Giveaway.

    http://www.thefashionstirfry.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή

I Looove comments!!!!

A Little Colorful-Black Dress!

Dress, Desigual (old, but this one is also super!!!) / Sandals, Sam Edelman  /  Bag, Paul's Boutique (old season, but this one ...