5 Φεβρουαρίου 2014

Grammy Awards 2014: Προσοχή στη Λεπτομέρεια!

Μπορεί να μην εργάζομαι στο χώρο της μόδας και να μην είμαι fashion blogger όμως έχω άποψη για τη μόδα. Φέτος λοιπόν απόλαυσα για άλλη μια φορά τα Grammy και "χάζεψα" με τις στυλιστικές επιλογές των διασήμων δίνοντας πάντα προσοχή στη λεπτομέρεια!

I may not be working for the fashion industry and I may not be a fashion blogger but I have an opinion on fashion. This year, once again, I enjoyed viewing the Grammy Awards and "gazed" at the celebrities' stylistic choices, always paying attention to detail! 


    Αυτή ήταν η αγαπημένη μου εμφάνιση στο κόκκινο χαλί των φετινών Grammy. H Natasha Bedingfield έχει υπέροχη φιγούρα και φοράει ένα απλό φόρεμα συνδυασμένο με την νέα μου αδυναμία: τα cuffs! Η αδυναμία μου αυτή φαίνεται εξάλλου στην τελευταία μου δημιουργία: The Warrior Princess Bracelet!

This was my favorite look on this year's Grammy Awards red carpet. Natasha Bedingfield has a wonderful figure and wears a simple dress combined with my new weakness: cuffs! You saw that weakness on my latest creation: The Warrior Princess Bracelet!

                       photos via

 Η Taylor Swift είναι πανέμορφη! ΄Εχει όμως μια τάση να μεγαλοδείχνει με τις στυλιστικές τις επιλογές. Τουλάχιστον ξέρει πως ένα φόρεμα - κόσμημα απαιτεί τα ελάχιστα σε αξεσουάρ. Έτσι φόρεσε ένα ζευγάρι πανέμορφα Lorraine Schwartz σκουλαρίκια..

Taylor Swift always looks gorgeous! But she has a tendency to "look older" with her stylistic choices. At least she knows that a dress - jewelry piece by itself, requires little to no accessories. So she wore a pair of beautiful Lorraine Schwartz earrings.




          photos via herehere and here

Ένα έχω να πω: Αυτά τα σκουλαρίκια είναι απλά ένα Έργο Τέχνης! Τα φοράει η Miranda Lambert και είναι σχέδιο Kimberly McDonald!

There's only one thing to say here: These earrings are simply a Work of Art! Worn by Miranda Lambert and designed by Kimberly McDonald!


Η Beyonce από την άλλη, λόγω του εντυπωσιακού της φορέματος, νόμιζα πως δεν φορούσε καθόλου κοσμήματα (εγώ ας πούμε δεν θα φόραγα.... αλλά πιά είμαι εγώ!). Έκανα όμως λάθος. Φορούσε, και μάλιστα αρκετά!

At first I thought Beyonce, because of her stunning dress, wasn't wearing any jewelry (well I wouldn't wear any ...... but then again .... who am I?). However I was wrong. She wore more than one pieces!



Αυτή είναι η Anna Kendrick. Έχετε ξαναδεί βραχιόλι στο χρώμα της σαμπάνιας? Σχέδιο Joan Hornig.

This is Anna Kendrick. Have you ever seen a champagne colored bracelet before?  Design Joan Hornig.


    photos via

Άλλο ένα τέλειο φόρεμα για το τέλος!

And another gorgeous dress to end this post!


                                photo via

Άντε τώρα που ζεστάθηκα λέω να σχολιάσω και τις ανάλογες εμφανίσεις στα Oscar!

Now that I'm all warmed up I'm thinking of commenting similar appearances on the Oscar night!



15 σχόλια:

  1. τελεια ολα τους!
    και πανακριβα!
    χαχαχα

    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην νομίζεις.... της Άννας το βραχιόλι με λίγη οικονομία το αγοράζουμε... οι τιμές είναι γύρω στα 200 - 400€ αν θυμάμαι καλά!!!!! Ψιλοπράγματα δηλαδή.... χα, χα!

      Διαγραφή
  2. Μου άρεσε η Taylor Swift, περισσότερο απ΄όλες! Τα όσκαρ έχουν πιο πολύ θέαμα...περιμένουμε σχολιασμό Χριστίνα!Φιλάκιαααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  3. Beyonce δαγκωτό! Φοβερή είσαι Χριστίνα μου! Για fashion blogger το έχεις άνετα!Πολύ ωραίο το ποστ σου ! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει η Beyonce είναι η Beyonce.... δεν μπορούμε να την κατηγορήσουμε για ότι κι αν φοράει!!!!!!!

      Διαγραφή
  4. Οι 2 πρώτες και η τελευταία ήταν εξαιρετικές για μένα.Πολύ ευχάριστη αλλαγή μας έκανες με τη μόδα!Φιλιά Χριστινάκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χριστίνα μου.. όμορφες όλες.... να τα λεμε και στο μπλογκ... γιατί όχι.. καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το σαμπανιζέ βραχιόλι είναι όνειρο!!!!! Καταπληκτική ενημέρωση Χριστίνα, περιμένουμε και τα Όσκαρ!!!!
    Καλό απόγευμα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Βεβαίως κορίτσια! Τα Όσκαρ είναι στις 2 Μαρτίου αν θυμάμαι καλά. Έως τότε θα κοιτάξω να βρω πληροφορίες για τους σχεδιαστές των αστέρων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλησπέρα γλυκό μου Χριστινάκι!!καλή βδομάδα να έχουμε!άργησα να σου έρθω-λόγω τενοντίτιδας-και τρελάθηκα με την ανάρτηση!!δεν θα είμαι όμως τελείως αντικειμενική με τις προτιμήσεις μου γιατί έχω μιά τρελή αδυναμία στην Taylor Swift αν κάποτε ψάξεις το ιστολόγιό μου θα δείς πολλές μουσικές μου επιλογές με αυτήν!το πρ'ωτο -πορτοκαλί φόρεμα μέσα στην απλότητά του σχεδόν μου άρεσε ιδιαίτερα..το μόνο που κατά την γνώμη μου ήταν πολύ passe και χοντροκομμένο ήταν τα σκουλαρίκια τα μεγάλα στο πρόσωπο της Μiranda Lambert που έχοντας η ίδια υπερβολικά σαγόνια τα σκουλαρίκια της τα έκαναν υπερμεγέθη!τα δύο τελευταία τέλεια sexy σούπερ αισθητική ςόμορφα χρώματα-σχέδια μου άρεσαν τρελά!!μπράβο για την ανάρτηση Χριστινάκι μου!!!φιλάκια άπειρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για το σχολιασμό! Έχεις ένα δίκιο για τα μεγάλα σκουλαρίκια. Μπορεί να αγγίξουν και τα όρια του κιτσ! Ίσως θα έπρεπε να βάλω και μια ολόσωμη φωτογραφία με το κόκκινο φόρεμά της που δένει εκπληκτικά. Από την άλλη έχουν τέτοια δουλειά και πολύτιμα υλικά που σίγουρα δεν τα "θάβεις" έτσι απλά. Μπορεί να φταίει το πρόσωπό της...... Αχ, μ' αρέσουν τα σχόλια.... σίγουρα θα είμαι εκεί (νοερά τουλάχιστον) και στα Όσκαρ!

      Διαγραφή
  9. Ωραία ιδέα για τα Όσκαρ!!περιμένουμε να σχολιάσουμε..μου αρέσει να τα βλέπω γιατί παίρνουμε μαθήματα.... και αισθητικής αλλά και κακογουστιάς πολλές φορές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

I Looove comments!!!!

A Little Colorful-Black Dress!

Dress, Desigual (old, but this one is also super!!!) / Sandals, Sam Edelman  /  Bag, Paul's Boutique (old season, but this one ...