6 Φεβρουαρίου 2014

Series: Your Favorite Jewelry! - Τα Αγαπημένα Κοσμήματα της Ειρήνης από το "Η Κουκουβάγια και το Σόι της"!

So, ήρθε η ώρα για την πρώτη ανάρτηση με τα δικά σας αγαπημένα κοσμήματα! Θυμάστε εδώ που σας είχα εκφράσει την ιδέα μου? Ανταπόκριση είχε, οπότε καιρός να αρχίσω να "ποστάρω" τις καλεσμένες μου. Πρώτη η Ειρήνη από το blog Η κουκουβάγια και το σόι της!!!. Τι κορίτσι είναι αυτό! Πληθωρικό και απολαυστικό στο γράψιμό της, με κέρδισε από την πρώτη στιγμή. Και ήταν και η πρώτη που έστειλε φωτογραφίες. Τολμηρή! Σε πρώτη μετάδοση λοιπόν τα αγαπημένα κοσμήματα της Ειρήνης!

".....είμαι η Ειρήνη του κουκουβαγιόσογου. Τι έλεγα; Α ναι έχω μεγάλη αδυναμία στα δαχτυλίδια. Τις καλές εποχές τα αγόραζα μανιωδώς! Το χρυσό που φορώ είναι μεν faux αλλά το αγαπώ πολύ. Είναι πιστή αντιγραφή (ως προς τη μορφή, το στυλ, και τις διαστάσεις) του δαχτυλιδιού που φορούσε η Μέριλιν Μονρό στην ταινία " Οι άνδρες προτιμούν τις ξανθές" Το αυθεντικό είχε 21 διαμάντια κοπής "princess" συνολικά 3,76 καρατίων ένθετα σε χρυσό. Ξανθή δεν είμαι για να χαίρομαι, χαίρομαι όμως που μου χωράει κάτι της Μονρό έστω και το δαχτυλίδι, γιατί στον κορσέ της ούτε το μπουτάκι μου!


  Αυτό με το ψαράκι το πήρα σε καλοκαιρινή περιοδεία από τα αγαπημένα μου Χανιά.


Το λουλουδένιο μου αρέσει που είναι χρωματιστό και μου φτιάχνει την διάθεση! Όπως και την πρώτη φορά, που το είδα σε μια βιτρίνα με χειροποίητα κοσμήματα! Ήμουν άνεργη και έδωσα ένα ταμείο ανεργίας τότε για να το πάρω σετ με σκουλαρίκια στο ίδιο μοτίβο! Τόση τρέλα κουβαλούσα....


Το φούξια το αγαπώ γιατί μου το χάρισε η αδερφούλα μου στα γενέθλια μου. Ήταν η χρονιά που είχαμε τον γάμο του αδερφού μας, όπου το φόρεσα για πρώτη φορά, μου θυμίζει έτσι και τους δυο.


Και τέλος το τετράγωνο με την πέτρα μου το χάρισε η παιδική μου φίλη και κολλητή, ως σήμερα, όταν βάφτισα το παλλικάρι της.


 Δεν ξέρω γιατί έχω κόλλημα με τα δαχτυλίδια αν και μου αρέσουν όλα τα κοσμήματα. Πριν βγω από το σπίτι, είναι απαραίτητο να φοράω, τουλάχιστον ένα! Αμέσως μετά μου αρέσουν τα σκουλαρίκια και τα βραχιόλια . Η μαμά μου μια ζωή μου λέει να βγω σε κάποιο πανηγύρι να στήσω πάγκο! Με εκτίμηση και αγάπη Ειρήνη."


Τι σας έλεγα για την Ειρήνη? Δεν είναι απολαυστική? Επισκεφτείτε την στο blog της για να μάθετε περισσότερα! Εγώ από την πλευρά μου συνεχίζω να περιμένω τα mail σας στο fauxbilicious@yahoo.com. 



18 σχόλια:

  1. καλημερα Χριστινα μου!
    πανεμορφα τα δαχτυλιδια! :)
    Η Ειρηνη μας ειναι απολαυστικοτατη!
    Φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ΄ευχαριστώ πολύ Χριστίνα μου για την φιλοξενία! Όλα είναι μια χαρά, για το κέφι μας το κάνουμε! Θέλω να δω και άλλα κοσμήματα :)) Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έκανες καλό ποδαρικό Ειρήνη και η στήλη θα πάει μια χαρά! Θα παίξουμε και θα γνωριστούμε καλύτερα! Φιλιά πολλά πολλά!
      ΥΓ. Αλήθεια δεν είχα προσέξει το δαχτυλίδι της Μέριλυν. Πρέπει να ξαναδώ την ταινία!

      Διαγραφή
  3. Όντως, Χριστινάκι!!! Πολύ καλή επιλογή έκανες για το ξεκίνημα της νέας σου στήλης! Απολαυστικότατη η κοπέλα!
    Και με υπέροχα δαχτυλίδια, βεβαίως-βεβαίως!!! (Ειδικά το τελευταίο... WOW!!!)
    Καλό Σαββατοκύριακο!!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, το τελευταίο μου άρεσε κι εμένα ιδιαίτερα! Φιλάκια!!!!!!

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα στην όμορφη παρέα σας! Πολύ όμορφα κοσμήματα αλλά το ψαράκι με τρέλανε! Χριστινάκιιι δεν σε ξέχασα. Πρώτα ο Θεός το ΣΚ θα αυτό φωτογραφηθώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ήρθε και το υπόλοιπο κουκουβαγιόσογο!!! ;-) Τι να πω για τα δαχτυλίδια της αδερφής μου; Πρώτα απ' όλα ότι τα περισσότερα τα έχω φορέσει κι εγώ! Ξεχωρίζω όμως την μαργαρίτα και αυτό με την φουξ πέτρα, όχι γιατί το αγόρασα εγώ, αλλά γιατί το βρισκω πολύ στυλάτο!!!
    Θέλω κι εγώ να σου στείλω κάποια απ' τα δικά μου... να δω αν θα τα καταφέρω!!! Πολλά φιλιά Χριστίνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι στο λουλουδάτο έχει κάνει και πετυχημένη φωτογράφηση! Θα τα καταφέρεις! Γιατί να μην τα καταφέρεις.... εγώ θα περιμένω.... Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  6. Πανέμορφα τα δαχτυλίδια της Ειρήνης!!! Μου άρεσε πολύ το ψαράκι!!!
    Ωραία η νέα στήλη σου!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ! Και για να γίνει ακόμα πιο ωραία περιμένω όλων τις συμμετοχές!

      Διαγραφή
  7. Μπράβο Χριστίνα μου και μπράβο και στην Ειρήνη μας που έκανε το ποδαρικό στη νέα στήλη!!!! Όλα τα δαχτυλίδια είναι υπέροχα αλλά περισσότερο ξεχώρισα το ψαράκι, έτσι για να παινέψουμε τον τόπο μας!!!
    Καλό Σ/Κ να έχετε!!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τον παινεψουμε, αμε! Και τις δικες σου φωτογραφίες περιμένω Σιλενα μου!

      Διαγραφή
  8. Πολύ όμορφα δαχτυλίδια έχει η Ειρήνη! Καλή συνέχεια με τη στήλη σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aby μου, μιας και εισαι χρυσοχερα θα πρέπει να στείλεις κι εσύ τη συμμετοχή σου! Θα περιμένω! !!!

      Διαγραφή

I Looove comments!!!!

A Little Colorful-Black Dress!

Dress, Desigual (old, but this one is also super!!!) / Sandals, Sam Edelman  /  Bag, Paul's Boutique (old season, but this one ...