10 Απριλίου 2014

MA LI YA Λαμπάδες από το STYLISHIOUS!

Λοιπόν, έχω ξεφύγει από την ηλικία της λαμπάδας....... ή τουλάχιστον έτσι νόμιζα. Γιατί την περασμένη εβδομάδα έλαβα ένα e-mail από το STYLISHIOUS που μου άλλαξε γνώμη. Αν τις δείτε πιστεύω κι εσείς το ίδιο θα πάθετε!


Εγώ θέλω δύο από αυτές! Μια για μένα και μια για τη μεγάλη μου βαφτιστήρα!
 

Απ' ότι διαβάζω η MA LI YA είναι jewelry designer κι απ' ότι βλέπω έχει πολύ ιδιαίτερο γούστο. Βασικά την πάω για το μότο της: «η ζωή είναι μικρή γι’αυτό φρόντισε τα κοσμήματά σου να είναι μεγάλα». Με εκφράζει απόλυτα! 

Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε και το Δελτίο Τύπου

LADIES & GENTS” by MALIYA

Η λαμπάδα για το Πάσχα είναι το αναπόσπαστο αξεσουάρ φετίχ για μεγάλα και μικρά παιδιά!!
Δώρο της νονάς ή του νονού ή απλά πρόταση….γιαstylingτης ημέρας, η Πασχαλινή λαμπάδα είναι πάνταstatement!!
Fun & Style είναι ο ιδανικός συνδυασμός!! H jewelry designer ΜALIYA, υπογράφει μία σειρά από λαμπάδες που έχουν όχι μόνο το χαρακτηριστκό της υλικό το plexiglass, αλλά και πολύ χρώμα και χιούμορ και διακοσμητικά πασχαλινά στοιχεία που δεν θα λάμψουν μόνο την Ανάσταση.... αλλά και όταν θα τα φοράτε σαν ΗΟΤ FASHION αξεσουάρ !!
Tα all time classic Easter Bunnies αλλά με ουρά από πον πον, τα παπάκια σε Black Tie look for Boys & σε Sexy Version for Girls, plexi items σαν τα Classic Red Lips & το signature item της σχεδιάστριας το μουστάκι, ολοκληρώνουν την ΗΟΤ & stylish συλλογή με λαμπάδες της ΜΑLΙΥΑ!!
Υπομονή μέχρι την Ανάσταση….και θα τις φορέσετε!!

Καλό Πάσχα …FASHION…EASTERS!!!!



10 σχόλια:

  1. ομορφες που ειναι! και χρωματα τελεια

    φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Π. όμορφες λαμπάδες!!!!! Υπέροχα χρώματα και σχέδια!!!!!!
    Ζήλεψα κι εγώ!!!!!!
    Καλό βράδυ να έχετε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Σιλένα μου για το σχόλιο. Να σαι καλά κι εσύ! Θα τα ξαναπούμε σύντομα!!!

      Διαγραφή
  3. aw!! so cute love the lippy one!!!
    btw do check out my new post
    stay in touch
    xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Para poli omorfes oles!
    Kali Anastasi kai kalo Pasxa na exoume! :)

    Call me M | Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χριστίνα, πέρασα να σου αφήσω τις ευχές μου για Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα με υγεία και χαρά!
    Πολλά φιλιά...!
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Cute idea. I am your newest follower.
    Happy Easter Christina. I hope you have a lovely break.
    x
    Melissah from Coastal Style

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρόνια πολλά Χριστίνα μου! Πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρόνια Πολλά Χριστινάκι μου!! Δεν τα είπαμε εμείς ...εύχομαι να πέρασες όμορφα τις γιορτές. Οι λαμπάδες όμορφες!! Ειδικά τη πρώτη φώτο την ξεχώρισα.
    Φιλιά Πολλά :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή

I Looove comments!!!!

A Little Colorful-Black Dress!

Dress, Desigual (old, but this one is also super!!!) / Sandals, Sam Edelman  /  Bag, Paul's Boutique (old season, but this one ...