4 Απριλίου 2014

This Week's Favorite Jewelry Piece!

Ετοιμάζω ταξίδι...... αχ, ωραία πράγματα. Σήμερα αναχωρώ για τις Ψηφιακές Γειτονιές! Για όποιον ενδιαφέρεται, θα προσπαθήσω να κρατώ ενήμερη τη σελίδα μου στο fb με φωτογραφίες από την εκδήλωση. Από Δευτέρα θα έχετε περισσότερες λεπτομέρειες .... αν βέβαια μου το επιτρέψει ο χάκερ που έχει εισβάλει στο blogοσπιτάκι μου και προσπαθεί να κολήσει ιό τον υπολογιστή μου!


Τώρα για να επιστρέψουμε στα δικά μας, για σήμερα σας έχω ένα βραχιολάκι - cuff που μου θυμίζει άνοιξη. Το συγκεκριμένο σχέδιο ανοίκει στις DANNIJO, δύο αδερφές που ξεχωρίζουν στη βιομηχανία του κοσμήματος!


Preparing for a journey...... ah, nice things. This evening I'll be on the boat to Athens, to attend the 2nd event of Psifiakes Geitonies! For anyone interested, I will try to keep my page on fb updated with photos. On Monday I will have more details .... if the hacker that has invaded my blog let's me!

Now, back to jewelry. For today I have a bracelet - cuff which reminds me of spring. This design belongs to DANNIJO, two sisters who stand out in the jewelry industry!
          photo via

Να μπορούσα μόνο να φτιάχνω κι εγώ τέτοια!
Καλό Σαββατοκύριακο!

Wish I could make such beautiful pieces!
Enjoy your weekend!


4 σχόλια:

I Looove comments!!!!

A Little Colorful-Black Dress!

Dress, Desigual (old, but this one is also super!!!) / Sandals, Sam Edelman  /  Bag, Paul's Boutique (old season, but this one ...