1 Απριλίου 2014

Wear Your Brooches! - ή αλλιώς: Φορέστε τις καρφίτσες σας άφοβα!

Νομίζω το χω ξαναπεί πως μ'αρέσουν τα μεγάλα και εντυπωσιακά κοσμήματα. Κι αν δεν το χω πει, σίγουρα το χετε καταλάβει. Αυτό που πιθανόν δεν έχετε καταλάβει, γιατί δεν έχω κάνει και πολλές αναρτήσεις σχετικά, είναι πως μου αρέσουν επίσης και οι μεγάλες και εντυπωσιακές καρφίτσες. Όμως, μέχρι πρότεινως απέφευγα να τις φοράω γιατί σκεφτόμουν τη "ζημιά" που έκαναν στα σακάκια και τις εσάρπες μου. Όλα αυτά μέχρι πρότεινως είπαμε. Γιατί χάρη στην ανάρτηση μιας καταπληκτικής fashion blogger που ανακάλυψα πρόσφατα, το πρόβλημα λύθηκε. Χάρη λοιπόν στην Kelly από το The Glamourai, εφάρμοσα ένα κολπάκι που δεν επιτρέπει τραβήγματα στα σακάκια. Δείτε και μόνοι σας!

 I think I 've said it before, that I like big and impressive jewelry. But even if I haven't said it, I'm sure you 've understood it. What you probably haven't understood, because I don't recall mentioninng, is that I also love large and impressive brooches. Until recently I avoided wearing them, afraid of the damage they would cause to my jackets and coats. But thanks to a post of an amazing fashion blogger whom I recently discovered, the problem was solved. So, thanks to Kelly from The Glamourai, I applied a trick that doesn't allow damaging jackets. See for your selves! 


Αυτές οι καρφίτσες είναι από την προσωπική μου συλλογή. Μ' αρέσει να είναι μεγάλες και ....... ζωώδης! Καταλαβαίνετε λοιπόν ότι είναι και λίγο βαριές.
These brooches are from my personal collection. So you can see I like big, animal, metal brooches. They are a little heavy.

Πλέον για αποφυγή ατυχημάτων προμηθεύομαι σφουγγαράκια μακιγιάζ. Τοποθετώ το σφουγγαράκι στην πίσω μεριά του γιακά και....
The secret is to apply a foam sponge inside the garment.

.....voila!
Η καρφίτσα πιάνει σταθερά πάνω στο ρούχο χωρίς να κάνει τραβήγματα. Τόσο απλά!
That way the fabric isn't damaged and the brooch stays steady.

Το ίδιο κόλπο χρησιμοποιώ και σε τζην γιακάδες!
I also use this tip on jean jackets!

Αυτή η καρφίτσα είναι δώρο της Κατερίνας που φτιάχνει αυτές τις καταπληκτικές καρφίτσες από φερμουάρ που σας είχα παρουσιάσει εδώ.
This brooch is a gift from Katrina, for whom I told you about on this post.
                         photos by Christina P.

Πως σας φάνηκε αυτό το tip? Γνωρίζατε αυτό το κολπάκι? Αν όχι, ελπίζω να σας φανεί χρήσιμο!

So, what do you think of today's tip? Did you know about it? Hope you find it useful!

Καλό μήνα!

Happy April!


14 σχόλια:

  1. Τελεια ιδεα!!! Κ εγω τις αποφευγω για τον ιδιο λογο! Καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. υπεροχες δημιουργιες!
    και η ιδεα σουπερ!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χιχι! Πλάκα έχουν τα... ζωάκια σου!!!
    Ποτέ δεν το είχα με τις καρφίτσες, αλλά αν σου αρέσουν και μπορείς να τις υποστηρίξεις, πιστεύω πως είναι από τα πιο εντυπωσιακά κοσμήματα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είναι πράγματι από τα πιό εντυπωσιακά κοσμήματα!!!! Φιλάκια Ιωάννα μου!!!!

      Διαγραφή
  4. Δεν το είχα σκεφτεί αλλά τώρα που μας το δείχνεις είναι τόσο απλό και έξυπνο! Όμορφα τα ζουζουνάκια-ζωάκια σου! Αυτές οι καρφίτσες μου αρέσουν πολύ και σε παντελόνια πάνω.Φιλιά Χριστινάκι και ένα έξτρα φιλάκι ακόμα για το tip :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε παντελόνι πάνω δεν είχα ποτέ σκεφτεί να βάλω καρφίτσα! Είμαι λίγο του κλασικού βλέπεις. Ενδιαφέρουσα ιδέα, θα την έχω στα υπόψη!
      Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ καλό το κολπάκι Χριστίνα μου! Θα το εφαρμόσω, γιατί έχω κι εγώ μπόλικες καρφίτσες! Πολύ όμορφες οι καρφίτσες σου!!! Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Ειρήνη μου! Να το εφαρμόσεις, είναι κρίμας οι καρφίτσες μας να μένουν φυλαγμένες στα συρτάρια και είναι κι ένα εύκολο κόλπο να ανανεώνουμε την γκαρνταρόμπα μας!
      Φιλάκια!!!!

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή

I Looove comments!!!!

A Little Colorful-Black Dress!

Dress, Desigual (old, but this one is also super!!!) / Sandals, Sam Edelman  /  Bag, Paul's Boutique (old season, but this one ...