20 Αυγούστου 2014

At the Beach Part 2!

Είμαι πολύ ικανοποιημένη. Όλα πηγαίνουν σύμφωνα με το πρόγραμμα με τη μετακόμιση. Βρήκα και μεταφορική που δεν προσπάθησε να μας γδάρει, τα βαψίματα προχωράνε......... όλα καλά!

Σήμερα έχω τη συνέχεια αυτής της ανάρτησης εδώ. Οι φιλενάδες μου μου έκαναν το χατίρι. Δείτε τα αγαπημένα μου κολιέ φορεμένα από εμένα και τις φίλες μου στην παραλία!

Η Ελένη φοράει ένα κομμάτι που δεν θυμάμαι ούτε πότε ούτε από που το απέκτησα. Σημασία έχει ότι αρέσει πολύ!

Αυτό το θυμάστε? Σας είχα δείξει πως να φτιάξετε ένα σε αυτή την ανάρτηση εδώ. Για την Κατερίνα είναι ένα must κομμάτι!

Άλλο ένα αγαπημένο μου με κοράλια, φίλντισι και σχοινιά. Αγορασμένο κάποιο τριήμερο στην Ελούντα. 


Chic mama Ελένη!

Η Ζωή δεν ήταν την προηγούμενη φορά. Ωστόσο η ιδέα να φωτογραφηθεί της άρεσε πολύ. Μπήκε κατευθείαν στο πετσί του ρόλου! Σας το είπα οι φιλενάδες μου είνα τα ιδανικότερα μανεκέν!

Δεν είναι ιδιαίτερο? Θυμίζει απόλυτα καλοκαίρι!


Να 'μαι κι εγώ! Λίγο ξεμαλυασμένη αλλά απόλυτα ευχαρστημένη. Η φωτογράφηση πήγε τέλεια και η θάλασσα ήταν υπέροχη.
   photos by Christina and Friends
   Location: Roussos Beach Bar, Agia Marina, Chania

Να κάνω μια πρόταση? Θέλετε κι εσείς να μας δείξετε τα αγαπημένα σας κοσμήματα φορεμένα από σας ή και την παρέα σας? Απλά στείλτε μας τις φωτογραφίες σας στο e-mail fauxbilicious@yahoo.com με την ένδειξη "τα αγαπημένα μου κοσμήματα" (αυτή θα είναι η καλοκαιρινή version μιας και το χειμώνα είχε γίνει κάτι παρόμοιο). Εμείς θα αναλάβουμε τα υπόλοιπα.

Φιλιά!

3 σχόλια:

  1. Υπέροχα όλα τα κομμάτια και ιδιαίτερα τα statement! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχη φωτογράφηση ακόμη μία φορά!Όμορφα κοσμήματα,ξεχωρίζω αυτό που φοράς και αυτό με το σχοινί -κοράλι-φίλντισι.καλά να περνάτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ιδιαίτερα κολιέ! Αυτό που φοράς εσύ είναι φοβερό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

I Looove comments!!!!

A Little Colorful-Black Dress!

Dress, Desigual (old, but this one is also super!!!) / Sandals, Sam Edelman  /  Bag, Paul's Boutique (old season, but this one ...