11 Αυγούστου 2014

At the Beach!

Δευτέρα σήμερα! Κάνω υπομονή μέχρι την Πέμπτη. Έπειτα θα είμαι αδειούχος. Γιούπιιιιιι!!!!!! Εσείς πώς πάτε από άδεια. Την πήρατε ή ακόμα?

Σ' αυτήν εδώ την ανάρτηση είχα υποσχεθεί να σας δείξω τα δικά μου statement βραχιόλια. Κι εννοούσα κομμάτια όχι φτιαγμένα αλλά αγορασμένα  από μένα σε διάστημα αρκετών χρόνων. Κομμάτια που αγαπώ ιδιαίτερα και φοράω ακόμα σε κάθε ευκαιρία. 

Η ιστορία της συγκεκριμένης φωτογράφησης έχει ως εξής: Παρασκευή απόγευμα βρεθήκαμε με τους φίλους μας στην παραλία. Αυτό γίνεται σχεδόν καθημερινά κάθε καλοκαίρι. Οι φίλοι μας έρχονται εδώ για διακοπές και παρακινούν και εμάς να κάνουμε διακοπές μαζί τους, Είχα λοιπόν τη φαϊνή ιδέα να κρατάω μαζί μου τα βραχιόλια, να τα φορέσουμε με τις κολλητές και να φωτογραφιθούμε. Νομίζω βρήκα τα ιδανικά μοντέλα!

Η Κατερίνα φοράει βραχιόλι με πολλές σειρές κρύσταλλα και πέρλες. Ένα κομμάτι που κατέχω στη συλλογή μου τουλάχιστον μια δεκαετία και το οποίο είχα αγοράσει από ένα από τα αγαπημένα μου τοπικά καταστήματα με αξεσουάρ, το Flou! 


Σειρά της Ελένης που φοράει ένα βραχιόλι της γνωστής εταιρείας DYRBERG/KERN δώρο συναδέλφων πριν κάποια Χριστούγεννα. 
Σύμφωνα με την Κατερίνα, η οποία γνωρίζει άριστα το αντικείμενο καθότι διδάκτωρ γεωλογίας, οι λευκές πέτρες είναι γαλακτώδης χαλαζίας και οι σαμπανιζέ καπνίας.

Το παρακάτω κομμάτι είναι σχέδιο της Anna Maria Mazaraki. Κι αυτό αγαπημένο δώρο από τα παλιά.
Οι μαύρες πέτρες είναι ένα είδος αχάτη. Κι ένα tip για σας. Μπορείτε να ξεχωρίσετε τις πέτρες και να είστε σίγουροι ότι δεν σας πουλάνε μούφες από το βάρος και τη θερμοκρασία. Τα πετρώματα παραμένουν κρύα και στις πολύ μεγάλες θερμοκρασίες.

Να και το δικο μου χεράκι! Με ένα φίδι. Ίσως θυμάστε το φίδι από αυτή την ανάρτηση εδώ

Σε κάποια εκδρομή στην Παλιόχωρα αγόρασα το παρακάτω βραχιόλι - πιρούνι. Στην αρχή δεν κατάλαβα τι ακριβώς είναι κι έψαχνα για ένα βραχιόλι που θα φοράω ψηλά στο μπράτσο. Φυσικά κάτι τέτοιο δεν έγινε ποτέ μέχρι προχτές που χώρεσε στο μπράτσο της Ελένης.

Και πάμε πίσω 18 χρόνια, ίσως και περισσότερα. Αγορασμένο από κατάστημα του Ηρακλείου, ένα πρωτοποριακό για τότε κομμάτι με πλαστικές χάντρες.

             photos by Christina and Friends!
             Location: Roussos Beach Bar, Agia Marina, Chania.

Όσο κι αν σας φανεί παράξενο (εγώ ας πούμε εντυπωσιάστικα) όλες οι παραπάνω φωτογραφίες είναι τραβηγμένες από ένα Samsung Galaxy S III mini.

Μήνυμα προς τις φιλενάδες μου: Δεν ξέρω για σας κορίτσια  πάντως εγώ διασκέδασα πολύ με αυτή τη φωτογράφηση. Προτείνω να κάνουμε κι άλλη, αυτή τη φορά και με τις υπόλοιπες της παρέας. Τι λέτε? 

Καλή εβδομάδα να 'χουμε!


1 σχόλιο:

  1. Πραγματικά υπέροχη φωτογράφηση!!!Και τα κοσμήματα πανέμορφα,αλλά θα προτιμήσω το πρώτο που μου φέρνει πιο boho κατάσταση.Να το ξανακάνετε,κορίτσια!Πολύ το χαρήκαμε!Φιλιά και καλές διακοπούλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

I Looove comments!!!!

A Little Colorful-Black Dress!

Dress, Desigual (old, but this one is also super!!!) / Sandals, Sam Edelman  /  Bag, Paul's Boutique (old season, but this one ...