13 Αυγούστου 2014

Where I Display my Jewelry NOW!

Εν μέσω μετακόμισης και λίγο πριν μαζέψω τα μακριά μου κολιέ και τα τοποθετήσω σε κάποια σακούλα για να πάρουν κι αυτά το δρόμο για το νέο μας σπίτι, σκέφτηκα να τα φωτογραφήσω για να σας δείξω που τα είχα κρεμασμένα ώστε να έχω εύκολη πρόσβαση σε αυτά χωρίς να ψαχουλεύω μέσα σε συρτάρια και να ξεμπερδεύω με τις ώρες. Βέβαια σημαντικό μειονέκτημα ενός τέτοιου layout είναι η σκόνη. Γιαυτό και μόνο το λόγο, για την οργάνωση των κοσμημάτων μου στο νέο μας σπίτι έχω άλλα σχέδια. Αυτά όμως έρχονται προσεχώς!

In the middle of moving to our new home and just before picking off my necklaces and placing them in a bag for their future residence, I thought of taking a few pictures to show you how I displayed them in my current home for easy access without having to look much for the perfect piece or unravel them for hours. Of course dust is a major drawback in such a layout. Therefore for organizing my jewelry in our new home I have other plans. Coming to you shortly!


 Ένας επιτοίχιος καθρέφτης στο μικρό μπάνιο, δίπλα από τον νιπτήρα ήταν το τέλειο σταντ για τα πολύ μακριά κολιέ μου.


    all photos by Christina P.

Καλό σας βράδυ!

Goodnight!


1 σχόλιο:

I Looove comments!!!!

A Little Colorful-Black Dress!

Dress, Desigual (old, but this one is also super!!!) / Sandals, Sam Edelman  /  Bag, Paul's Boutique (old season, but this one ...