23 Νοεμβρίου 2014

Christmas Decorations in My Home!

Με τόσα ωραία blog εκεί έξω που έχουν εκπληκτικές ιδέες για χειροποίητη Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση νιώθω λίγο άβολα που η δική μου διακόσμηση δεν είναι χειροποίητη. Δεν είμαι σίγουρη αν θα βρω και την όρεξη να δημιουργήσω χρόνο για Χριστουγεννιάτικες κατασκευές. Ίσως την εβδομάδα των Χριστουγέννων που θα έχω άδεια και τα παιδιά θα είναι στο σπίτι να φτιάξουμε κάτι. Εξάλλου έχω εντοπίσει καταπληκτικές ιδέες, όπως είπα και πιο πάνω. Ακολουθήστε τα λινκ:


Παρακάτω έχω λίγες φωτογραφίες από τα αγγελάκια και τους Άγιους Βασίληδες που έχω στολίσει στο δικό μου σπίτι. Έτσι για να μπαίνει σιγά σιγά η οικογένεια στο κλίμα.


With so many beautiful blogs out there full of amazing ideas for handmade Christmas decoration, I feel a little uncomfortable that my own decoration isn't handmade. I'm not sure if I will find any appetite to create time for Christmas crafts. Perhaps during the Christmas week, when I'll be off work and the children will be at home. Furthermore I have found some great ideas, as I mentioned above. Be sure to follow the links:


Below I have a few pictures of angels and Santa Clauses I have decorated at my home. Just to feel Christmas is aproaching.









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

I Looove comments!!!!

A Little Colorful-Black Dress!

Dress, Desigual (old, but this one is also super!!!) / Sandals, Sam Edelman  /  Bag, Paul's Boutique (old season, but this one ...