21 Νοεμβρίου 2014

Καταστήματα Zoulovits .....via FauxBilicious!

Σήμερα η πόλη μας γιορτάζει. Για τα Χανιά η 21η Νοεμβρίου είναι αργία. Αυτό σημαίνει όχι δουλειά, όχι σχολεία, πολλή ξεκούραση και αμέτρητα χρόνια πολλά στις ανύπαντρες Μαρίες και Δέσποινες. Σας εύχομαι κυρίες μου από καρδιάς ότι επιθυμείτε!!!

Μπορεί λοιπόν να γιορτάζουν οι Μαρίες σήμερα και μπορεί να έχουμε ένα μήνα ακόμα ως τα Χριστούγεννα αλλά τα δώρα έχουν ήδη αρχίσει να καταφτάνουν στη δική μου πόρτα (γουάου, μα ποιά είμαι?). Τα καταστήματα Zoulovits, όπως και πέρυσι, με θυμήθηκαν και μου πρότειναν να διαλέξω από μια μεγάλη γκάμα ένα γούρι για το καλορίζικο της νέας χρονιάς. Φέτος διάλεξα ένα βραχιολάκι το οποίο ήδη φοράω.


Το συγκεκριμένο σχέδιο βγαίνει σε μπλε, καφέ και άλλα χρώματα, όμως το δικό μου το διάλεξα πράσινο!


Αυτό που μ' αρέσει σε αυτό το βραχιόλι (εκτός από το χρώμα και το επίχρυσο στοιχείο του) είναι το μαγνητικό του κούμπωμα. Μεγάλη ευκολία σας λέω.




Ψώνισα βέβαια και το κατιτίς μου. Το Γούρι Αγάπης Βάρκα. 1 €  από την πώληση του συγκεκριμένου γουριού πηγαίνει στα παιδικά χωριά SOS.


                    photos by Christina P. 

Στην αρχή έλεγα πως θα το πάρω στο γραφείο αλλά όταν το είδα από κοντά μου άρεσε τόσο πολύ που το έβαλα κατευθείαν στη βιτρίνα της τραπεζαρίας (σχετική φωτογραφία σε επόμενη ανάρτηση με Christmas Decorations).

Θα σας πρότεινα να περάσετε μια βόλτα από το ηλεκτρονικό κατάστημα Zoulovits. Έχει μια μεγάλη γκάμα προϊόντων κι ένα ευρύ φάσμα τιμών. Σίγουρα θα βρείτε κάτι για εσάς, τους αγαπημένους σας, ακόμα και για το σπίτι σας.

Καλό Σαββατοκύριακο!






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

I Looove comments!!!!

A Little Colorful-Black Dress!

Dress, Desigual (old, but this one is also super!!!) / Sandals, Sam Edelman  /  Bag, Paul's Boutique (old season, but this one ...