12 Δεκεμβρίου 2014

The Office Space!

Δεν θυμάμαι αν σας έχω ξαναμιλήσει για το site DOMAINE αλλά είναι ένα από τα αγαπημένα μου όσων αφορά την εσωτερική διακόσμηση.
Το να bloggάρεις από έναν δημιουργικό χώρο είναι σίγουρο πως σε επηρεάζει θετικά. Σε επηρεάζει να εξελιχθείς στο "τετράγωνο". Φαντάζομαι συμφωνείτε μαζί μου. Στο δικό μου γραφείο - εργαστήρι για παράδειγμα γίνεται ένας μικρός - μεγάλος χαμός. Τόσο μεγάλος που δεν έχω ούτε έμπνευση και κατά συνέπεια ούτε όρεξη να δημιουργήσω κάτι καινούριο. Οι ιδέες μου 'ρχονται εκτός εργαστηρίου. Χα, χα! 
Στο DOMAINE λοιπόν ανακάλυψα μια σειρά από φωτογραφίες με γραφεία σε απόλυτη οργανωτική τάξη, με τον απαραίτητο φυσικό ή τεχνιτό φωτισμό, γραφεία που αποκαλύπτουν την προσωπικότητα κάθε δημιουργού και του επιτρέπουν να μεγαλουργήσει εκ των έσω!
Παρακάτω σας έχω μερικές εικόνες γραφείων από τα οποία θα ήθελα να εργάζομαι και που σίγουρα θα με εμπνεύσουν να οργανώσω το δικό μου χώρο. Ελπίζω σύντομα!

Αυτό είναι το δικό μου αγαπημένο. Ευήλιο και ευάερο, αν κρίνω από τα μεγάλα παράθυρα, με πολλές θηλυκές νότες και πολλή θέα για την απαραίτητη έμπνευση!


Κι όμως, αυτό είναι το γραφείο μιας σχεδιάστριας κοσμημάτων. Πρόκειται για την Aurélie Bidermann η οποία έχει μεγάλη αγάπη στα βιβλία. Κάτι μου θυμίζει αυτό.
                      photo via The Window Barneys

Super chic και εμπνευσμένο από την super stylish Kelly Wearstler.


                               photo via DOMAINE

Τολμηρό!


                                  Ένας τοίχος-γκαλερί μπορεί πραγματικά να σε εμπνεύσει!
   photos via DOMAINE

Εσείς πως έχετε οργανώσει και διακοσμήσει το δικό σας γραφείο στο σπίτι? Έχετε ολόκληρο δωμάτιο μόνο για σας ή μια γωνιά του καθιστικού? 


Καλό Σαββατοκύριακο!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

I Looove comments!!!!

A Little Colorful-Black Dress!

Dress, Desigual (old, but this one is also super!!!) / Sandals, Sam Edelman  /  Bag, Paul's Boutique (old season, but this one ...