2 Ιανουαρίου 2015

2015: A New Beginning?


Το 2014 έφυγε με έντονες βροχές και καταιγίδες. Δρόμοι πλημμύρισαν, σπίτια πλημμύρισαν, δέντρα ξεριζώθηκαν, αυτοκίνητα ακινητοποιήθηκαν..... ευτυχώς που μείναμε σπίτι. Υποδεχτήκαμε ήσυχα και οικογενειακά το νέο έτος με την καθιερωμένη βασιλόπιτα (αλλά και γκλάμορους ενδυμασία όπως βλέπετε στη φωτογραφία).

2014 left us with heavy rains and storms. Streets flooded, homes flooded, trees were uprooted, cars were immobilized ..... it was a good choice we stayed home. We greeted the new year with a family gathering, cake and a glamorous outfit as you can see in the picture.

Ο vintage εαυτός μου!
My vintage self!

Αυτές τις μέρες προσπαθώ να βάλω κάποιους στόχους για το νέο έτος, με πρώτο και κύριο να μην αφήσω καμμία μέρα να πάει χαμένη. Να ζήσω το κάθε λεπτό της κάνοντας πράγματα που με χαροποιούν και προσφέροντας στην οικογένειά μου τον καλύτερο εαυτό μου. Οι αυξημένες πλέον ευθύνες στη δουλειά απαιτούν σίγουρα καλύτερη οργάνωση του χρόνου μου και περισσότερες αντοχές. Γιαυτό αποφάσισα να βελτιώσω τη διατροφή μου, ν' αυξήσω τον ύπνο μου και κάπου στο βαρύ πρόγραμμά μου να χωρέσω και μερικές ώρες γυμναστικής την εβδομάδα. Για να δούμε. Έστω και μια ώρα περπάτημα θα κάνει τη διαφορά. Θα τονώσει τη φυσική μου κατάσταση που αισθάνομαι πως έχει πάρει την κατιούσα τον τελευταίο χρόνο. 

Σε επίπεδο blog τώρα, μια σκέψη που περιτριγυρίζει το μυαλό μου από την περασμένη άνοιξη ψάχνοντας να βρει διέξοδο και να γίνει στόχος, είναι η εξέλιξη του blog σε ένα ηλεκτρονικό περιοδικό για το κόσμημα. Πέρα από τις δικές μου δημιουργίες, θέλω να παρουσιάσω και άλλους δημιουργούς, diy projects, άρθρα για τα μέταλλα, τις πέτρες, προτάσεις αγοράς κι ότι τέλος πάντων κάνει ένα περιοδικό ενδιαφέρον. Βέβαια αυτό προϋποθέτει:
πρώτον να οργανώσω το χώρο μου, γιαυτό με τον άντρα μου συμφωνήσαμε πως το νέο έτος θα πρέπει επιτέλους να τακτοποιήσουμε τον χώρο "πολλαπλών χρήσεων" του σπιτιού μας και 
δεύτερον να βρω αξιόπιστους συνεργάτες (ήδη έχω κάνει κάποιες επαφές).

Για να σκεφτώ... αυτά είναι όλα? Χμ, νομίζω πως χρειάζεται να βγαίνω λίγο περισσότερο. Κάπου στην πορεία έχουμε ξεχάσει με τον Μανώλη πως είναι να βγαίνουμε σαν ζευγάρι. Οι πολλές υποχρεώσεις και η κούραση μας έχουν οδηγήσει σε μια ρουτίνα που δεν νομίζω πως κάνει καλό.

Και μετά τους στόχους θα κλείσω την πρώτη ανάρτηση του νέου έτους με ότι ελπίζω και εύχομαι:
Ελπίζω να συνεχίσω να συναντώ στη ζωή μου ανθρώπους που με εμπνέουν και με γεμίζουν αισιοδοξία για το μέλλον. Ίσως κι εγώ αποτελέσω έμπνευση για κάποιους στο μέλλον.
Εύχομαι να έχω όλη τη χρονιά δύναμη, να αντλώ κουράγιο, να αισθάνομαι μόνο αγάπη και καλοσύνη και να μην αποθαρρύνομαι όταν τα πράγματα δεν πηγαίνουν όπως τα περιμένω. Ακόμα κι όταν έρχονται τα δύσκολα να βρίσκω τη δύναμη να ανταπεξέρχομαι και να μαθαίνω από τα λάθη μου. Αυτά ...... νομίζω.

Τώρα που το σκέφτομαι μήπως το νέο χρόνο δεν θα πρεπε να τον βλέπουμε σαν μια καινούρια αρχή αλλά σαν μια καλύτερη συνέχεια του προηγούμενου? Ίσως έτσι να πετυχαίναμε περισσότερα.....
Όπως κι αν το βλέπετε σας εύχομαι να είναι ευτυχισμένο!


These days I'm trying to put some goals for the new year. First and foremost living every minute of the day and doing meaningful things for me and my family are of my top priorities. The increased responsibilities at work certainly require better organizing of my time and more durability. Therefore I 've decided to improve my diet, increase my sleep and somewhere in my busy schedule fit a few hours of exercise during the week. Will see. Even an hour walk will make a difference. It will boost my physical condition which wasn't so good during the past year.

In terms of blogging now, a thought that has been in my mind since last spring looking to find a way out and become objective is the development of the blog into an online magazine for jewelry. Besides my own creations, I want to present other creators, diy projects, articles on metals, stones, shopping proposals and whatever makes a magazine interesting. Of course this requires:
firstly organizing the "multi-purpose" space of our home, something me and my husband fully agree in and
secondly find reliable contributors (I've already made some contacts).

Is that all? Hmm, I think I need to go out more often. Somewhere along the way me and my husband have forgotten how it is to go out and enjoy ourselves as a couple. Our many obligations and our fatigue schedule have led to a routine that isn't at all good for us.

And after the goals I'll finish this very first post of the new year with my hopes and wishes:
I hope to continue meeting people who are inspiring and full of optimism for the future. Maybe I too will be an inspiration for someone someday.
I hope to be strong, couragious, feel only love and kindness and never get discouraged when things don't go as expected. I also hope to find the strength to cope with the difficulties and learn from my mistakes. That's all ...... I think.

Now that I think of it, maybe the new year shouldn't be seen as a time for new beginnings. Maybe it should be seen as a better sequel of the previous year. Don't you think?
Happy New Year!








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

I Looove comments!!!!

A Little Colorful-Black Dress!

Dress, Desigual (old, but this one is also super!!!) / Sandals, Sam Edelman  /  Bag, Paul's Boutique (old season, but this one ...